Ziua Cursei/Race Day

Dupa cursa/After the race

Dupa 2 zile de recuperare, in care am mancat si dormit, plus o sedinta de terapie Bowen administrata de Marcela Campian, careia ii si multumesc,  ma simt  in stare sa-mi ” scot fata” in public 🙂

Ziua cursei in cifre: dupa 31.5 ore de nesomn, la 28.5 ore de cand am urcat in sa, cu 23.3 ore de pedalat efectiv si 532 km distanta parcursa, in care am acoperit 3440 m diferenta de nivel, am ajuns in centrul destinatiei alese , Clujul. Din punct de vedere nutritional, am consumat cam jumatate din ceea ce imi propusesem (1 litru de sirop de curmale, 15 batoane, aproximativ 10 banane si cam 0.6 kg dintr-un amestec de fructe), pe ultimii 100 de km  corpul meu refuzand pur si simplu orice altceva in afara de banane . Dar si pentru a manca o banana imi trebuia un mare efort de vointa.

 Au fost pe parcursul acestei curse momente  grele, de cumpana, dar prietenii  din masina  care m-a insotit m-au ajutat sa le depasesc. Echipajul de asistenta rutiera valoreaza greutatea lui in aur in acest tip de eveniment.  S-au comportat exemplar, desi erau la prima experienta de acest  fel, ca si mine de altfel, fiecare a stiut ce are de facut si din acest punct de vedere  asistenta lor a decurs ireprosabil. Poate pentru ca imi sunt toti 3 prieteni, sau poate pentru ca sedinta facuta cu o seara inainte a fost eficienta 🙂 sau poate pentru ambele motive.

Bogdan Toma-fotograf, maseur, omul care v-a tinut la curent in timp real pe blog/ FB si v-a facut poate sa traiti alaturi de noi, macar putin, aceasta aventura ;

Florin Sarghe – fotograf, cameraman, responsabil cu aprovizionarea si orarul cursei

Relu Berengea– soferul de anduranta, suficient de amabil incat sa-si puna masina la dispozitie, omul pentru care nu exista probleme, doar solutii, deviza lui fiind “Relax, don’t panic” .

Toti 3 oameni extraordinari, care m-au incurajat verbal, psihic  si pe alte cai mai putin ortodoxe 🙂 . Lor li s-a alaturat la Tg. Mures Adrian Simion, un om de nota 10, ( http://runsilvania.ro/ ), venit pe motocicleta. Pana la Cluj, Adrian a facut ture in fata si spatele nostru filmandu-ma in toate ipostazele ultimei sute de km a acestei curse.

Si in final, in Turda ni s-a alaturat o masina plina cu prieteni din Cluj, a caror prezenta mi-a facut o mare bucurie si mi-au dat un suflu de energie. Insotit astfel de 2 masini si o motocicleta, am ajuns la Cluj, unde  ne astepta echipajul de la Transilvania Live si alti cativa sustinatori entuziasti.

Va multumesc la toti, prieteni, amici, mai mult sau mai putin cunoscuti din comunitatea virtuala, sunteti minunati! Acum am citit si eu comentariile si mesajele de la voi si m-am bucurat de ele ca si cum le-as fi citit atunci. Au fost mesaje care chiar m-au emotionat !
Bogdan, ale carui cuvinte le-ati citit pe blog si FB in ziua cursei, imi transmitea din cand in cand cate un mesaj de incurajare de la voi si sincer va spun ca imi dadea aripi! si nu era Redbull :)
Ma bucura foarte mult faptul ca sunt oameni care au fost interesati de proiectul si aventura mea, si faptul ca va inspir prin ceea ce fac ma determina sa ma gandesc serios la alte proiecte indraznete!

Multumesc inca o data oamenilor care au avut incredere in mine si in ideea mea,  familiei si prietenilor  care m-au ajutat mult in demersul meu ! Sper ca prin intermediul postarilor periodice din ziua cursei ati reusit sa traiti macar putin din emotiile acestui eveniment.  Si daca nu, voi mai face unul 🙂

De asemenea sponsorilor CANAH INTERNATIONAL din Salonta, si Obio.ro din Arad, tin sa le aduc multumiri si aprecierea mea pentru sprijinul acordat. Am fost foarte incantat cand am fost contactat de reprezentantii acestora, Oana Suciu (Canah) si Adrian Cadar (Obio), mi-au spus ca au gasit proiectul meu pe internet, le-a placut si mi-au propus sa ma sustina financiar si material. E un sentiment incredibil, cand  realizezi ca ceea ce faci atinge si alti oameni si nu esti singur.

Nu in ultimul rand, Cabinetului de nutritie Crud si Sanatos din Cluj, reprezentat prin Dr. Olivia Diana Langa,   doresc sa ii multumesc pentru implicarea sa inca de la demararea aventurii mele si consilierea nutritionala pe care mi-a oferit-o.

A fost o cursa-aventura in care un ciclist amator cu mai putin de 1 an experienta  in acest sport, care de 1 an si 9 luni are o alimentatie vegana preponderent crudivora, a reusit dupa doar 3 luni de antrenament sa realizeze o performanta, care  ar face mandri multi ciclisti profesionisti.  O cursa in care mi-am impins limitele fizice si mentale suficient de departe incat sa am puterea de a continua, un efort care m-a facut sa caut si sa gasesc noi rezerve de energie izvorate din motivatia puternica si crezul care  a stat la baza acestui proiect. O aventura care a pus la incercare rabdarea, rezistenta si devotamentul prietenilor din echipa de asistenta. Un proiect prin care am reusit sa demonstrez ca o idee care  se bazeaza pe concepte impartasite  si de altii,  poate deveni realitate cu ajutorul unor oameni care nu au nimic de castigat decat poate satisfactia de a ajuta la implinirea unui vis prin intermendiul altui om.

Voi pregati in curand un fotojurnal al cursei, de data aceasta din perspectiva mea, si ceva mai incolo un material video cu acest proiect  care va cuprinde momente din seara dinaintea plecarii si pana la final. Mai jos puteti urmari reportajul de la sosire si aparitia televizata de a doua zi la Transilvania Live.

Ziua cursei

Nu multa lume isi vede planurile, mai ales cele care implica perseverenta, puse in practica. George este insa un tip cerebral si incapatanat si azi tocmai e pe cale sa-si duca proiectul, a carui idee a incoltit de vreo 6 luni, si pentru care se antreneaza de vreo 4, la bun sfarsit. Aseara a inceput pregatirea cursei, primul pas fiind reunirea echipei la George acasa. Echipa, formata din Relu,  Florin si Bogdan -subsemnatul-  va asigura asistenta tehnica de orice fel.

_MG_0676b

Aseara a avut loc si sedinta tehnica obligatorie, in care s-au stabilit parametrii zilei de azi si obligatiile fiecaruia. S-au pus la punct si ultimile detalii care tineau de logistica, cum ar fi aplicarea autocolantelor pe masina, pregatirea echipamentului si bagajelor sau glumele pe seama zilei celei mai lungi ce avea sa urmeze. Apoi George si-a expus intr-un scurt video echipamentul, crezul si bineinteles sponsorul – Canah Shop. Iar in altul, ne-a aratata tuturor, scopul fiind evident educativ, cum isi pregateste el mancarea cea de toate zilele, inclusiv cea din ziua cursei.

Scenariul din al doilea  videoclip s-a repetat si azi dimineata, cand ne-a mai minunat o data cu un minunat shake energizant de care George este foarte mandru, ca de fiecare data cand il prezinta pe blog. Apoi micul dejun, incarcarea a tot calabalacul pe primitorul Focus visiniu al lui Relu si fuga la punctul de pornire – intrarea/iesirea, depinde in ce parte sunt indreptate rotile, din municipiul Tecuci. Un alt film scurt l-a imortalizat pe eroul nostru, echipat si gata de 24 de ore de distractie, inainte, in timpul si dupa startul cursei.

_MG_0683b_MG_0691 b

_MG_0702b

Si ne-am pus pe si la drum._MG_0726b_MG_0732b

Update 1

La ora 10.32 s-a finalizat cu succes primul segment de drum, Tecuci-Focsani, o distanta de 37 de km la finalul careia George are un avans de cinci minute fata de orarul prestabilit.

Un prim reper bifat cu succes. Asta in ciuda vantului, de care cel mai activ ciclist al planetei pe ziua de azi se plange de cand am iesit din orasul lui natal. Si are si motive, fenomenul asta meteorologic fiind unul din cele mai urate de catre ciclisti atunci cand bate din fata, cum este cazul acum; lesne de inteles de ce, practic trebuie depus un efort cu cel putin 25% mai mare.

Dar George isi pastreaza ritmul si mai ales optimismul. I-am facut alimentarea cu apa, sirop de curmale, banane si urmeaza prima masa mai consistenta, batoanele energizante si proteice.

_MG_0750b_MG_0739b _MG_0762b

Update 2

Si al doilea reper al cursei, Ramnicu Sarat a fost atins, tranzitat si depasit cu acte in regula. Cei 42 de kilometri ai segmentului de drum au fost parcursi de George in timpul stabilit, ba chiar – din nou – cu un avans, de data asta de 2 minute; ceasul indica ora 12.25 in momentul intrarii noastre in localitate. Lupta cu vantul a continuat pentru atletul nostru vegan si pe acesti 42 de kilometri, incurajarile noastre si injuraturile lui impreunandu-se pentru a trece cu bine hopul.

_MG_0770b

Dar pentru ca un necaz nu vine niciodata singur, a trebuit sa intampinam si ceva dificultati tehnice; incarcatorul auto pentru laptop si-a dat obstescul sfarsit la doar 5 minute de la prima utilizare, asa ca vreo 3 ore am ramas fara acces la internet. Nu-i nimic, recuperam acum._MG_0853b

Update 3

La Buzau, al treilea reper important al drumului nostru, am ajuns cu 15 minute mai devreme si, ceea ce e chiar mai important, fara omniprezentul, pana atunci, vant. Rotile, picioarele si mintea lui George functioneaza toate in parametri optimi.

_MG_0905b

Cei 37 de km au fost terminati la 13.49, cand l-am lasat pe George singur si noi ceilalti am mers la Mall. Nu va speriati, nu ca sa ne luam cate o shaworma, ci ca sa cautam un alt incarcator auto pentru laptop, ustensila fara de care am fi ramas deconectati de la realitate; realitatea virtuala.

_MG_0859b

Apoi a inceput cursa de urmarire a bicicletei; dupa vreo 20 de km ne intrebam daca nu cumva George a gresit drumul, dar in cele din urma i-am zarit tricoul alb, powered by plants, dupa o curba. In oprirea ce a urmat ciclistul nostru a beneficiat de realimentare, incurajari si inclusiv de un masaj in zona cervicala, care incepe sa se lase cu dureri.

_MG_0883b

Vestea buna – lipsa vantului- este urmata de una proasta – incep muntii.

Update 4

Cislau, primul reper aflat in zona muntoasa, s-a lasat si el ajuns , dar de data asta timpii au fost nu cu avans, ci cu intarziere; mai exact, 11 minute intarziere. Cei 48 km de la Buzau pana aici au fost dati uitarii la 16.2o.

_MG_0889b

Incep sa-si faca simtita prezenta disconforturile si durerile, deocamdata mai mici, de tot felul. Partea buna este ca peisajul este superb, partea prosta este ca am rau de masina. Dar ma consolez ca lui George ii e ceva mai rau. Desi mai are energie sa zambeasca, ca in fotografia cu sponsorul Canah Shop. Ca na, reclama e musai.

_MG_0922b

Update 5

Al doilea segemnt de drum prin munti, Cislau-Baraj Siriu s-a dovedit, cum era de asteptat si cel mai dificil. La localitatea de reper s-a ajuns cu 20 de minute intarziere, ora fiind 17.58.

_MG_0940b

Ca sa-l citez pe George, deja ne uitam la un Vegan Rider obosit. Semnele oboselii sunt din ce in ce mai evidente, urcusurile storcandu-l de energie. Crema de bazon, cunoscatorii stiu, isi face datoria. La fel si maseurul, cateva minute, apoi din nou la catarat.

_MG_0997b

Se pare ca a trecut ce e mai rau din prima jumatate de cursa. Pana la intorsura Buzaului mai e putin de catarat, apoi mai mult de coborat; George crede ca mai poate recupera ceva timp acolo.

_MG_0953b

Update 6

Intorsura Buzaului – Ora 19.42. Tot 20 de minute intarziere. Dar aici George a avut nevoie de o pauza ceva mai lunga, aproape 10 minute in care s-a mai pus pe – picioare era sa zic – pedale. Coborarea a fost ce-i drept mai usoara decat urcarea, dar nu suficient cat sa se recupereze timpul. Ciclistul nostru contempla deja sansele de a ajunge la Cluj la timp. Soarele nu mai arde, in schimb genunchii au inceput sa aiba nemultumiri. Dovada sta si compresa de deasupra unuia dintre ei, din fotografia urmatoare.

_MG_0984b

Urmatorul mare reper este Brasovul, pe care insa o sa-l ocolim, segmentul de drum terminandu-se la Feldioara, pana unde mai sunt 56 km. Isi fac aparitia si niste stropi de ploaie. Aduc ceva racoare, dar o ploaie mai serioasa ar fi – inca – un impediment serios in indeplinirea obiectivului cursei.

_MG_0974b

Update 7

La ora 21.00, jumatatea celor 24 de ore propuse, s-au parcurs 240 km, cu aproximativ 30 mai putin decat era in grafic.

_MG_0873b

Update 8

Si a venit si noaptea. Partea buna e ca e mai racoare, partea proasta e ca suntem in romania; si nu se vad gropile din asfalt. La Feldioara, capatul celui de-al 7-lea segment de drum, am ajuns la 22.30, cu o intarziere relativa de 41 de minute. O aversa de ploaie a necesitat pelerina (tot de ploaie), pentru o scurta durata insa. Am lasat in urma fulgerele si tunetele cand am facut dreapta in dreptul Brasovului.

_MG_1131b

La George se instaleaza sindromul ala de care ne-a spus de dimineata si am uitat cum se cheama, cica apare la toti atletii de anduranta: pe scurt, subiectul devine irascibil, nervos, antipatic. Ca sa-l mai motivam, i-am spus ca la Cluj il asteapta ca premiu surpriza doua blonde, la ora stabilita; nu prea a functionat. _MG_1132b

Acum ii vedem gambele in lumina farurilor; intr-adevar, plants can give power. Pe nenea cu mustata, cearcane, burta si tricou mulat fila care ne pune acum benzina nu cred ca-l putem convinge de asta totusi.

Update 9

O cifra rotunda, 300 km, este atinsa la ora 00.15, pe undeva prin niste serpentine.

_MG_1151b

George trage tare. E pe undeva pe la inceputul capatului puterilor. Dar nu mai are mult, doar vreo 250 km, vreo 4 ore de noapte si  mai multe dealuri, cu tot cu vai.

Update 10

Ora 04.10, Sighisoara.

“George, mai poti? Cum sa nu pot, nu ti-a zis Florin ce-am ce-am facut pe Mont Blanc?

Acu voiam sa-i spun.

Am urcat si-am coborat varful cu piciorul luxat, cum sa nu mai pot acum.

Asta voiam sa aud.”

_MG_1189b

_MG_1169b

Update 11

_MG_2056B

Si s-a facut dimineata. Soarele nu-l vedem inca, e ascuns de munti. Si ne apropiem de 400 km.

_MG_2061B

George pare sa fi trecut de punctul critic. Sprinteaza la urcare, accelereaza la coborare. Semnele sunt bune.

_MG_2074B

Update 12

Ora 06.05 – 400 km!

_MG_2080B

Update 13

Ora 7.3o, Targu Mures.

Gambele si gatul i-au intepenit, limba i se impleticeste in gura, ochii sticlosi, dar la glumele noastre de incurajare George mai gaseste resurse sa reactioneze. Momentan trece din nou printr-un punct critic. Am tranzitat orasul prin centru si s-a pierdut si aici destul timp.

_MG_0683bb

Acum este de la sine inteles ca orarul initial, cu ora 9.00 la Cluj nu mai poate fi respectat, dar important este sa ajungem. Lupta cu vantul din prima parte a drumului l-a epuizat prea tare pe George, care a intrat destul de obosit in munti, si acolo s-a intarziat mai mult.

Pe aceasta ultima parte de traseu mi se strange si mie inima cand mai vad cate un deal in fata, stiind prin ce trebuie sa treaca momentatn ciclistul nostru ca sa-l cucereasca._MG_2096b

Update 14

La ora 08.50 am ajuns la un alt reper important al cursei, si anume 445 km. Ceea ce inseamna ca suntem pe ultima suta. Tot de kilometri.

George are acum un partener pe doua roti. E-adevarat ca ceva mai groase, fiind de motocicleta. Asta il mai ajuta atat moral cat si aerodinamic, motocicleta lui Adrian tinandu-i trena.

_MG_1281b

Update 15

500 Km ! Ora 10.40.

Si inca se pedaleaza. Din ce in ce mai greu, dar directia e sigura.

Bananele sunt singurele lucruri pe care George le mai accepta, si singurele care par sa-i dea ultimile farame de energie.

Drept incurajare, i-am mai citit si comentariile si incurjarile prietenilor, cunoscutilor sau celor interesati de deznodamant.

_MG_1213b

Update 16

La ultima oprire George ne-a spus, de vreo 3 ori, ca e -prea -obosit. De vorbit vorbea in reluare. L-am crezut, si m-am temut serios ca n-o sa aiba resurse sa duca cei 540 km pana la Cluj la bun sfarsit. Bratele aproape nu le mai poate misca, pe una\ul n-ul mai simte, a trebuit sa-i dam noi jos manusile. De mers nu se poate spune ca merge, mai degraba isi roteste corpul si reuseste sa-si duca un picior in fata, apoi celalalt. Dureri la gamba, genunchi, fesieri, maini, zona cervicala anchilozata.

Dar acum il vad sprintand la deal, in picioare, cu peste 30 km la ora. Nu stiu cum si de ce o face. De fapt de ce stiu. Si nu pot sa ma abtin de la a tipa cat pot la el – Hai George (cu multi de e).

Ps: Am trecut de Turda._MG_1205b

Update 17

La ceea ce trebuie sa fie ultima oprire pentru incarcarea bateriilor, imediat dupa Turda, George este mult mai in verva decat cu 50 km si 2 ore in urma. Poate faptul ca se apropie de destinatie, sau poate vederea amicilor din Cluj care i-au venit in intampinare, poate incurajarile continue il fac sa scoata ultimile zacaminte de energie, adanc ingropate in sutele de ore de antrenament si in cantitatile impresionante de hrana adevarata pe care le consuma.

Durerile sunt insa tot acolo, si imi spune ca simte ace in tot bratul atunci cand trece peste vreo groapa, damb alta forma de relief asfaltier carpatic. I se promite insa un pat la destinatie, si spune ca i-am citit visele; de fapt visul unic, de vreo 12 ore incoace.

_MG_1331b

Cand totul pare a merge bine insa, ne dam seama ca urmeaza nimic altceva decat dealurile care pregatesc Feleacul. Mult de urcat, greu pentru genunchi, greu pentru minte. Doi dintre noi am facut cateva sedinte de alergat de incurajare pe langa bicicleta, lucru care pare sa-i fi prins iarasi bine eroului nostru; drept dovada a mai cerut asta o data. Dar dupa atata deal o urma si-o vale, nu?

_MG_1371b

_MG_1380b

Mai e atat de putin de-acum,vreo 15 km… dar raman tot cei mai grei 15 km de pana acum….

Update 18

Tentativa de a ocoli Feleacul, pe undeva prin Bonhanci nu poate fi pusa in practica, deoarece un segment din drumul respectiv e inchis. Veste rea, astfel ca George va trebui sa ia drept in piept practic cea mai grea urcare de pana acum, si asta dupa 530 km deja parcursi. Cum spunea profesorul meu de literatura americana : JesusFuckingChrist.

(Si acum parca inteleg discutia de pe la 90 km ramasi)

– Hai George, ca nu mai e mult !

– Tu cred ca n-ai fost pe dealul Feleacului.

Update 19

Dupa cum arata momentan lucrurile, vom ajunge la destinatie – si anume Cluj, Piata Unirii, in fata la Diesel – la ora 14.10 fix.

Update 20

Ultimii cativa metri de urcare si… se vede Clujul. Pe margine, lumea tipa si face fotografii. George arata, surprinzator, ca in fotografiile ce urmeaza.

_MG_2155b _MG_2157b

Ultimul update

DSC_5123

Deznodamantul.

Cuvintele – de prisos.

Fotografiile – ceva mai expresive.

Momentul – unic. Poate, repetabil. Ramane sa vedem daca George ne mai pregateste ceva.

_MG_2197-2

_MG_2185-2

_MG_2209-2

_MG_2231-2

Concluzia: pe tricou

_MG_2247-2

Advertisements

21 thoughts on “Ziua Cursei/Race Day

  1. prietenii nostri francezi sunt si ei alaturide tine! ii voi updata pentru tine pe tot parcursul zilei dar si al noptii! multumim celor care sunt alaturi de tine fizic in aceasta incercare! curaj si ne gandim la tine! gandurile noastre sa iti dea energie!

  2. 2 update-uri in 16h… Nu vreau sa fiu rautacios, insa atunci cand ceri sponsorizari ar cam trebui sa te gandesti si ce oferi, pt ca in esenta nu-i o actiune de binefacere. Mie mi-ar fi rusine fata de cei ce au dat suport. De ce s-a mai creat aceasta pagina?

    • Cand o sa faci ceva, cel putin asemanator cu acest proiect, poate o sa ai si tu “motive” sa te rusinezi.Pana atunci singura ta rusine este ca esti rautacios din fire si se vede asta de la o posta. AI gasit si tu de ce sa te legi…”smart”.

  3. hai Ovidiu! nu lasa doar o noapte sa te doboare! probabil ca pana acum ai coborat tot sfintii din cer dar nu mai e mult si noi inca nu ne-am dus la culcare! 🙂 hai baieti, spor si voua in noapte!

  4. In Franta 21iunie e sarbatoarea muzicii! iti dedicam in dulcele stil clasic o piesa de la Tom Petty 🙂 in spetza let’s roll another joint!asta nu pt ca te incurajam sa te dai la cele neortodoxe dar versurile” let me run with you tonight, i’ll take you on a moonlight ride” isi au locul lor in situatia de fata! hai da la pedala si luna sa nu te incurce!

  5. pe scurt

    1 – multumesc pentru ca faci asta – nu detaliez, dar te rog sa primesti aceste multumiri nu ca pe o incurajare de a continua, ci ca o reactie sincera la toate durerile prin care treci acum, la curajul (nu de a termina ci) de a fi inceput cursa asta

    2 – ma bucur (and I’m not saying it) si te rog sa te bucuri si tu pentru modul formidabil in care te-ai depasit – e un succes in sine si stiu ca momentul in care te afli acum e mult dincolo de barierele tale omenesti. Te felicit pentru cum ai crescut in aceste 24 de ore. Cred sincer ca daca ti-a trecut prin minte sa te opresti, ti-ai dat seama ca ar fi mai dureros decat sa continui.

    3 – si lucrul la care te rog sa te gandesti sau sa-l simti mai degraba, cat timp mai esti astazi pe bicicleta – e o energie pe care ti-o transmitem noi toti, cei care te aplaudam de pe margine pentru curajul si perseverenta ta – un lucru pe care cuvintele pot sa-l exprime cu greu, dar te rog sa primesti toata energia asta, sa fii deschis, sa fii constient de ea, sa o lasi sa te alimenteze.

  6. Awesome people! Felicitări pentru încurajări! Se vede că a știut să își aleagă echipă bună. Încă puțin și se vede “linia de finish”. Push your limits!

  7. Ai reusit!!! Felicitari! bravo si baietilor care te-au sustinut, ajutat si ne-au tinut updatati! odihna cu bine si recuperare usoara!!!

  8. Va multumesc la toti, prieteni, amici, mai mult sau mai putin cunoscuti, sunteti minunati! Acum am citit si eu comentariile si mesajele de la voi si m-am bucurat de ele ca si cum le-as fi citit atunci. Au fost mesaje care chiar m-au emotionat !
    Bogdan, ale carui cuvinte le-ati citit pe blog si FB in ziua cursei, imi transmitea din cand in cand cate un mesaj de incurajare de la voi si sincer va spun ca imi dadea aripi! si nu era Redbull 🙂
    Ma bucura foarte mult faptul ca sunt oameni care au fost interesati de proiectul si aventura mea, si faptul ca va inspir prin ceea ce fac ma determina sa ma gandesc serios la alte proiecte indraznete!
    Revin curand pe blog si pe FB cu un mesaj mai elaborat si voi pregati si un fotojurnal al cursei, de data aceasta din perspectiva mea.

  9. Pingback: Saptamana frugivora 100% | raw4all

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s