Evolutie proiect/Project development

Aparitii media

Dupa eveniment

http://www.freerider.ro/noutati/george-rau-a-parcurs-532-de-km-in-28-de-ore-intre-tecuci-si-cluj-55310.html

http://www.tecuci.eu/presa-locala-nationala/stirile-saptamanii/un-ciclist-vegetarian-din-tecuci-si-a-impins-limitele-532-km-cu-fructe-si-batoane.html

Reportaj la sosirea in Cluj si aparitie in direct la Transilvania Live:

http://citynews.ro/eveniment/foto-un-biciclist-vegan-parcurs-500-km-fara-oprire-pedalat-de-la-tecuci-la-cluj-1245417

Inainte de eveniment

http://canahgreenliving.blogspot.ro/2013/06/vegan-rider-530-km-pe-bicicleta-in-24h.html

Interviu in revista online “1001 vegetarieni”:   http://www.1001vegetarieni.ro/cum.html

http://www.freerider.ro/noutati/generale/proiectul-%E2%80%9C530-de-kilometri-pe-bicicleta-in-24-de-ore%E2%80%9D-48946.html

Joi 21.02.2013, ora 8.00, voi avea o interventie telefonica  in cadrul emisiunii matinale  la TVR Cluj !

Miercuri 13 februarie, ora 10.30, voi aparea in direct la postul  TV “Transilvania Live” pentru a vorbi despre alimentatia vegana si proiectul “530 km pe bicicleta in 24 de ore”  !!!

Pregatire fizica

Orarul cursei

plecare din Tecuci la 09.00
vit. med. – 23km/h
SEGMENTUL DE DRUM DISTANTA [KM] TIMPUL DE PARCURGERE [H:Min] ORA sosirii Localitatea
Tecuci-Focsani 37 1:37 10.37 Focsani
Focsani-Ramnicu Sarat 42 1:50 12.27 Ramnicu Sarat
Ramnicu Sarat-Buzau 37 1:37 14.04 Buzau
Buzau-Cislau 48 2:05 16.09 Cislau
Cislau-Baraj Siriu 34 1:29 17.38 Baraj Siriu
Baraj Siriu-Intorsura Buzaului 40 1:44 19.22 Intorsura Buzaului
Intorsura Buzaului-Feldioara 56.4 2:27 21.49 Feldioara
Feldioara-Rupea 45.2 1:58 23.47 Rupea
Rupea-Sighisoara 52.7 2:18 2.05 Sighisoara
Sighisoara-Targu Mures 55 2:24 4.29 Targu Mures
Targu Mures-Ludus 44.7 1:57 6.26 Ludus
Ludus-Turda 33.2 1:27 7.53 Turda
Turda-Cluj 35 1:31 9.24 Cluj Napoca

16-17 iunie

Ultimul antrenament nocturn inainte de cursa, ca sa nu uite corpul si mintea ca trebuie sa lucreze in “tura de noapte”. De la ora 20.00 pana la 07.00 am reusit sa fac 226 km cu vant frontal puternic jumatate din drum.

12 iunie

Cu tricoul incarcat la maximum cu energizante si bicicleta plina ochi, am pornit cu gandul sa ma intorc dupa cel putin  275 km. Ajung la Lepsa infruntand un vant teribil apoi ma indrept spre Focsani, avand pentru putin timp vant din spate. Din Focsani iar ma ia in primire un vant si mai turbat decat cel de dimineata si cu greu ajung la Tisita. Este ore 16.50 si cum mai este timp, incerc o tentativa spre Soveja, dar dupa cativa km de lupta cu nemernicia sa Vantul, renunt si ma indrept spre casa.
Atat a fost  astazi, 179 de km, dar munciti nu gluma (ma simt de parca am mers cu cel putin 100 km in plus) si 1624 m diferenta de nivel. Vad in departare, deasupra Tecuciului nori de un albastru foarte inchis-spre cenusiu, care prevestesc sezonul 2 din Arca lui Noe :). La jumatate de ora dupa ce ajung, norii nu se dezmint si dezlantuie asupra orasului si imprejurimilor cea mai turbata ploaie torentiala cu gheata pe care mi-a fost dat s-o vad.
http://www.bikemap.net/en/route/2178058-tecuci-lepsa-focsani-tecuci/?newly_saved=true#gsc.tab=0 

6-7 iunie

Trebuie sa dorm mai mult.

La 08.12 plec spre Buzau si continui pana in satul Magura aflat pe ruta cursei care bate la usa mea curand 🙂 Sunt 135 km pana aici. Ma intorc deoarece nori cenusii se aduna deasupra-mi. Intre Buzau si Ramnicu Sarat testez geaca de ploaie  si observ cu bucurie ca e buna 🙂  Intre timp telefonul pe post de MP3 Player moare. La scurt timp il urmeaza si telefonul pe care rula aplicatia de ciclism via GPS, astfel incat traseul nu este salvat.
Apa uda tot ce nu e acoperit de geaca, adica destul de mult. Imi amintesc de vorbele lui Bear Grills “When in the jungle, work with it, not against it, ‘couse you will louse”, asa ca incerc sa ma bucur de mersul prin ploaie. Si reusesc in mare masura. Cant si dau din cap spre deliciul si amuzamentul soferilor care probabil se minuneaza de acest om care se bucura ca merge pe bicicleta prin ploaie.

Ajung acasa la exact 12 ore de la plecare, computerul indica 275 km, adica jumatatea din distanta cursei Tecuci-Cluj. E bine, dar nu pacalesc singur, stiu ca a doua jumatate e intotdeauna cea mai grea. Mai dau o tura prin imprejurimi ca sa fac 300 km pe care ii termin la 21.25. Realimentez acasa si dupa ce ma ocup si de alte probleme logistice, o iau din loc.
Este 22.30 cand ajung pe “circuit”. Lucrez la el toata noaptea si dimineata la 06.10 kilometrajul indica 450 km. Lipsa muzicii ma face mai atent la sunetele noptii si redescopar fumusetea si simplitatea naturii. Mare moment de cumpana a fost intre 4 si 5 dimineata cand efectiv m-am chinuit sa nu adorm. Mai am 2 ore pana la ora 8 dar somnul isi cere dreptul si cum nu vreau sa risc urmari neplacute pe ultima suta de metri in starea in care eram, ma intorc. Exact cand incepe sa ploua.Trebuie sa dorm mai mult.

Timpii morti afectati realimentarilor din timpul noptii, problemelor cu schimbatorul de foi care mi-a facut necazuri toata ziua, precum si cele 2 ore la care am renuntat, ma fac sa cred ca as fi putut acoperi o buna parte din cei 100 km ramasi. Dar asta se va vedea la examenul final 🙂
22 ore pe drum, din care 19h:23 min de pedalat efectiv, 450 km.

One bike. One man. Powered by plants.

1-2 iunie
“Prietenii mei” ploaia si vantul nu ma parasesc nicicum. Decid totusi sa incerc cele 24 de ore.
La 11.50 pornesc spre Birlad si acopar cei 93.5 km in 3h:30 min. Ajung acasa exact la timp ca sa evit ploaia. Dupa circa o ora si 20 min se opreste si ma pornesc spre Adjud. Mai adaug 122.3 km in 4h:43 min. Ajung acasa, realimentez si cand plec iarasi e deja intuneric. La 10.30 incep sa merg pe “circuit”, lupt cu oboseala crunta, castig si pana la 7 dimineata am sub centura inca 160 km. Prind rasaritul, e frumos, dar nu imi alunga starea de epuizare fizica si psihica. Ma tarasc inspre casa, muschii nu ma mai asculta. Realimentez si in timp imi fac de lucru cu o banana si niste curmale somnul castiga runda 2. Somnul putin din ultimele nopti isi ia revansa.Ma trezesc pe la 11. Injur copios ca am adormit desi fiecare celula din mine avea nevoie de asta. Am pierdut 4 ore din planul de 24, dar spre surprinderea mea simt ca as mai putea pedala. Beau un shake de capsuni, banana si curmale si pornesc cu gandul de a mai face macar 100 de km. Ploaia imi incurca planurile din nou si dupa doar 33 km sunt iar acasa. In total am reusit 409 km chiar daca nu in 24 de ore.
Jumatate din toti acesti km au fost impotriva unui vant necrutator care se opune sistematic planurilor mele.
Toti acesti km au fost alimentati cu banane, curmale, capsuni, coacaze, de cate ori ajungeam acasa, iar pe drum cu batoanele Roo’bar primite prin amabilitatea celor de la Obio.ro/ !!!

24 mai 2013

Sunt pregatit azi sa merg 24 de ore in continuu.Prognoza meteo indica vreme buna, cel putin pe net. Dar dupa numai 158 km, facuti in 6h:20 min, cu vit. med. de 25 km/h, se porneste o ploaie cu picaturi mari si gheata. Sunt in plin camp. Sare gheata de pe casca mea ca paiele de la combina. Injur copios si merg inainte, nu am unde sa ma ascund.
Mai am cativa km pana la primul sat. In 30 de sec sunt mai ud decat insasi apa. Pedalez puternic sa ajung cat mai repede gandindu-ma mai mult la telefon. Ajung la un motel si ma adapostesc inauntru sub privirile amuzate ale clientilor din bar. S-a terminat cu antrenamentul pe azi. Presupun ca  de asta i se spune “vremea probabila”.
http://www.runtastic.com/en/users/rau-ovidiu/sport-sessions/75248396

19-20 mai 2013

La 06.45 suna alarma. La 08.15 ma pornesc impreuna cu un prieten spre Galati pe o ruta ocolitoare. Dupa doar 10 km decid sa ma intorc din cauza craterelor din asfalt care m-au facut sa ma simt ca un explorator lunar ajuns la sfarsitul carierei 🙂 Amicul isi continua drumul avand MTB iar eu ma indrept spre Barlad si in 4 ore fac 107 km cu vit. med. de 27.14 km/h.
Ajung acasa in jurul pranzului, realimentez, ma odihnesc si la 23.00 pornesc cu gandul de a merge toata noaptea pentru a testa randamentul fizic in conditiile privarii de somn. Ceea ce imi si iese de minune :). La 06.00 a doua zi, ajung acasa cu inca 152 km in 7 ore cu vit. med. de 24.23 km/h. Surprind rasaritul de pe un pod iar oamenii grabiti spre treburile lor, ma fac sa realizez ca este luni.
Ora 07.00 ma gaseste in pat cu 25 de ore de cand sunt treaz. Ma gandesc ca voi dormi tun jumatate de zi, dar surpriza! dupa numai 3 1/2 ore de somn nu mai pot sa dorm si ma trezesc tot obosit, ce-i drept.
Muzica mi-a tinut companie toata noaptea iar energia a venit de la banane, curmale, must si super bunele batoane raw de la CANAH.
Raw Vegan Endurance !!!

http://www.runtastic.com/en/users/rau-ovidiu/sport-sessions/73229715

http://www.runtastic.com/en/users/rau-ovidiu/sport-sessions/73629115

16 mai 2013

Dragi sustinatori ai proiectului meu,

Revin cu informatii legate de evolutia acestui proiect.
-Referitor la antrenament, de cand l-am inceput, din luna februarie, si pana acum, am adunat 2050 km pe asfalt si cam 1000 km pe bicicleta stationara.
-In ceea ce priveste resursele financiare, de la demararea popularizarii online si pana acum am primit din donatii aproximativ 1200 de lei. Asa cum spuneam, banii necesari au 3 destinatii (echipamente specifice de ciclism, alimentatia din perioada pregatirii fizice si alte cheltuieli generate de cursa propriu-zisa, masina de asistenta rutiera, etc):
1. mi-am procurat anumite echipamente specifice de ciclism (pantofi si placute pentru pedale, far pentru bicicleta, produse pentru intretinerea transmisiei, o casca mai “serioasa”, o sa mai buna, cateva haine de ciclism)
2. dpdv al alimentatiei, ceva mai mult de jumatate din aceasta suma a fost investita in alimente de origine vegetala (multe fructe si legume :)) iar o parte in superalimente, necesare recuperarii imediat dupa antrenament.

De asemena, dupa aparitia primului sponsor, firma CANAH, am rezolvat alte cateva probleme importante, precum completarea echipamentului necesar cursei: ghidon de contratimp, tricoul de cursa si printarea lui (urmeaza in curand), roti de rezerva ( cu toate ca preferabil si recomandabil ar fi fost o bicicleta de rezerva).

Bugetul preconizat initial nu a inclus multe lucruri care au aparut pe parcurs, precum analize medicale facute la indrumarea medicului nutritionist Dr. Olivia Langa (http://www.crudsisanatos.ro/joomla/index.php) partener in acest proiect, analize al caror scop era de a vedea datele initiale inainte de inceperea pregatirii fizice.

Cu bucurie va anunt ca am gasit si masina de asistenta rutiera, multumita unui prieten entuziast, care isi va pune la dispozitie masina si propria persoana pentru aceasta cursa.

Ultimele aspecte care mai sunt de rezolvat tin acum de cheltuielile generate de echipajul rutier, persoanele responsabile cu documentarea foto/video (pentru aceste aspecte mi-ar mai trebui aprox. 800 de lei), si gasirea unei modalitati de a va tine la curent live in ziua cursei, prin blogul meu, (raw4all.wordpress.com), lucru pentru care am nevoie de internet mobil.

Multumesc tuturor persoanelor care m-au sustinut pana acum si cred in mesajul pe care doresc sa il transmit public prin aceasta cursa !!!

1 mai 2013.

Muncitoresc zice-se. La 07.50 fix ma pornesc. Intalnirea la Tisita cu cei 3 baieti din Marasesti e scurta, amicala si pornim catre Soveja. Ca la mersul in grup, se fac multe pauze, de odihna, mancare, poze, dar recuperez mai incolo, imi zic. La intoarcerea de la Soveja, unul dintre baieti are o problema musculara la picior, asa ca mi se da “liber” sa ma duc inainte, ritmul meu fiind ceva mai mare si avand planuri mari pentru celebrarea zilei.
Ajung la Tecuci, cu vantul din fata, fac plinul cu energizante, un mic masaj cervical, si pornesc spre Barlad. Vant bun la dus, frontal la intoarcere. Ajung acasa, kilometrajul indica 250 km. Am realizat dezideratul propus acum o saptamana si amanat din cauza vantului puternic.
Ma simt bine, asa ca realimentez si ma indrept spre o portiune de asfalt la iesirea din oras pe care intentionez sa o fac in regim de circuit pana ajung la 300 km. Dupa primul tur, fac pana in plin camp si intuneric. Cu mainile deja amortite dupa 260 km, ma chinui sa fac pana in timp util. Pierd jumatate de ora totusi. Continui, si pe la 01 dimineata ating 300 km. Ma reintorc acasa, realimentez, si inapoi pe circuit.
La 03.06 dimineata ajung acasa. Am mai pus sub centura 360 km in 15 ore si 16 min de pedalat efectiv, vit. med. la sfarsit fiind de 23.65 km/h. Mai aveam inca 5 ore de pedalat pana la 08 dimineata si ar fi fost 24 de ore dar in lipsa ghidonului de contratimp, mainele mele erau amortite pana la durere. Am plecat in urma cu 19 ore si 26 min, dar aprox. 4 ore s-au pierdut cu pauzele de la Soveja, pauzele de realimentare si pana pe fata. Teoretic, in aceste 4 ore pierdute si cele 5 care inca mai erau pana dimineata, s-ar fi putut adauga inca aprox. 190 km. Ca sa va faceti o idee ,360 km inseamna 2 probe Ironman de bicicleta.
Si tot acest efort a fost alimentat cu batoanele de la Canah, cateva banane si amestecul propriu energo-antioxidant.
Raw Vegan Endurance!

20 aprilie 2013

Dupa atatea ture de antrenament, am iesit si la o plimbare spre Lepsa, doar 160 de km, asa, pentru relaxare.
Am admirat peisajele, am mirosit florile de caisi, am incercat sa tratez cu indiferenta urcusurile inclinate, am transpirat urcandu-le, mi-am racorit picioarele intr-un raulet, am facut cu mana la copii, am vazut 2 batrani arand cu boii, am baut apa de izvor, am zambit la chicotelile si privirile catorva fete de liceu :), am, am, am… Si toate astea in 8 ore.

17 aprilie 2013

Cele cateva zile de recuperare necesare dupa micul duatlon, mi-au facut un dor asa mare de pedalat, incat am zis sa fac un antrenamet mai lung. Tinta era Tecuci-Ramnicu Sarat si retur, deci 160 km. Dar cand ajung la destinatie, imi zic ca totusi ar trebui sa plusez cu ceva, si in stilul caracteristic (adica una zic si alta fac 🙂 ), ma intorc de la Ramnicu si merg pana la Adjud si de acolo acasa. 206 km in 8 ore cu vit. med. de 25.8 km/h si vant frontal jumatate din drum.
A fost super fain, singurul necaz fiind, ca aproape de casa, un TIR ce a trecut prea aproape de mine, m-a pus la pamant cu suflul de aer, rezultatul fiind avarii la bicicleta. Prost moment si-a ales pentru asta, acum cand antrenamentul merge bine, mai ales ca nu am unde s-o repar aici in oras. C’est la vie.

11 aprilie 2013

Vant si iarasi vant. Si totusi programul de antrenament trebuie respectat. Simtindu-ma energizat dupa un smoothie verde, am pedalat 61 de km, in 2h:14 min, cu vit. med. de 27.31 km/h, cu vant frontal la dus, ceea ce m-a determinat sa ma intorc. Inspirat de proiectul RunningRaw al lui Tim VanOrden, am schimbat repede pantofii de bicicleta cu cei de alergare, si fara pauza, am pornit. Mi-a luat 2h:21 min ca sa parcurg aproximativ 22 km, adica un semimaraton +1 km :). In timp ce imi sorb incet bautura de recuperare, imi dau seama ca am facut primul si micul meu duatlon.

6-7 aprilie 2013

Bucuros ca nu mai ploua si avand treaba la Roman am incalecat pe-o sha (a mea:) si am pornit cu moralul ridicat si sperante mari. Dar lipsa ploii a fost compensata inzecit de un vant foarte puternic pe care l-am infruntat pe toata distanta ceea ce a facut din aceasta tura una de supravietuire, in care singurul scop era sa ajung la destinatie. Efectiv m-am tarat, timpul si media de viteza devenind irelevante. A fost un antrenament atat fizic cat mai ales mental. M-am mai simtit atat de obosit doar la coborarea de pe Elbrus.
Avand in vedere gradul de oboseala fizica si doar cateva ore de somn, a doua zi tentatia de a lua trenul inapoi a fost mare, nu mint. Dar daca vantul mi s-a impotrivit ieri, inseamna ca azi mi-e prieten. Deci am decis sa ma intorc tot calare. Prin contrast, intoarcerea a fost o placere si un antrenemant contratimp, in care am acoperit cei 150 k in 5h:12 min, cu o vit. medie de 29.12 km/h. Medie care a scazut la 28.55 pe ultimii 20 km, unde, dupa schimbarea directiei catre Tecuci, am reintalnit un vechi dusman, vantul frontal. Si toate astea cu rucsac in spate.
Nici nu credeam ca pot pedala asemenea distanta 2 zile consecutiv, mai ales considerand gradul de oboseala fizica acumulat in prima zi. Dar corpul si psihicul uman are multe surprize.

30 martie

Frigul sever din ultima saptamana incepe sa lase locul primaverii. Vremea pare ca incepe sa devina prietenoasa cu ciclistii. Pana atunci insa, am incalecat din nou bicicleta stationara pentru ceea ce stiam ca va fi ultimul antrenament in casa. Si pentru ca era ultimul, trebuia sa fie unul special. Totul sau nimic. Asa ca am dat totul. 500 km in 19 ore si 42 de min, cu vit. medie de 25.38 km/h. No pain, no gain. Go hard or go home.

Sunt cu un pas mare mai aproape de reusita in aceasta cursa. O cursa in care adversari imi sunt timpul, vremea, limitele fizice si psihice proprii. O provocare in care eu trebuie sa ma inving pe mine ca sa castig.
In calea succesului proiectului mai stau suportul logistic (asistenta rutiera) si procurarea unor echipamente speciale de ciclism, inca nerezolvate.

“530 km pe bicicleta in 24 de ore” este nu doar un proiect sportiv personal, pentru promovarea unui stil de viata sanatos, ci poate avea impact benefic si asupra imaginii comunitatii vegane/vegetariene.
Orice ajutor este binevenit si apreciat! Mai sunt 2 luni si jumatate.

23 martie 2013

Fucked up weather …Vant turbat este putin spus. Acompaniat de frig puternic. A inghetat apa pe aici.
Asa ca m-am urcat pe bicicleta stationara cu gandul de a face 120 km. Imi fac targetul si zic, totusi hai pana la 150 ca e un numar rotund. Ajung la 150 si ma gandesc ca 200 e un numar si mai rotund, adica sferic 🙂 Trag pana la 200, dar imi dau seama ca nu mai aveam decat 60 pana la jumatatea distantei pe care intentionez sa o parcurg in iunie. Si continui pana ating numarul magic. La ora 23 cobor de pe bicicleta.
Azi am pus o piatra mare la temelia pregatirii mele fizice pentru cursa. 260 de km in 9h:41 min, vit. medie de 27.63 km/h.

19 martie 2013

Dupa 3 zile de vant ca in Patagonia, am prins o dupa amiaza relativ calma, cel putin aparent. Asa ca m-am echipat repede si am facut o tura nocturna pentru a testa eficienta sistemului de iluminare (momentan improvizat din 2 frontale). 94 km in 3h:37 min, vit. medie de 25.92 km/h, cu vant frontal la intoarcere.

17 martie 2013

Ar trebui sa fie mai cald dar nu este…doar 2-3 grade peste 0. Dupa o incercare nereusita de doar 40 km ieri, din cauza vantului, eternul dusman,  astazi am pedalat spre Soveja, pana la Varnita si inapoi; 100 km in 4h:17 min, cu vit. medie de 23.55 km/h. Maini si picioare inghetate, pe un vant de-a dreptul pervers ce m-a urmarit insistent din toate directiile.

13 martie 2013

Ceata grea, frig moderat. Inca o sesiune de antrenament  Tecuci- Barlad si inapoi; 94.5 km in 3h:52 min, vit. medie 24.44km/h, cu vant turbat frontal la intoarcere….Se pare ca intr-adevar au fost 3 ceasuri rele pe 13…sau mai bine zis 3 ceasuri si 52 min 🙂 dar tot am scos o medie peste targetul impus in cursa cea mare. Deci exista progres.

11 martie 2013

Ceata si frig. Dar tot am iesit la o tura serioasa, Tecuci- Adjud si inapoi. 90 km in 3 0re:29 min, vit. medie de 25.92 km/h, cu vant frontal la intoarcere.

8 martie 2013

Astazi am facut prima iesirea pe asfalt. 65 km in 2h:33min, vit. medie de 25.5 km/h, cu vant puternic din fata la dus.

In aceste prime ture de antrenament pe sosea voi testa eficienta unor formule de hidratare/energizare precum si unor bauturi pre-workout si post-workout pentru recuperare, facute de mine.

Februarie 2013

Asa cum unii dintre voi stiu, am inceput pregatirea fizica in timpul sederii mele la Cluj, cu 4 sesiuni de antrenament pe bicicleta stationara. Fiecare a fost de cate 2 ore la intensitate mare, in care am simulat mers la plat constant cu viteze de 30-35 km/h si mers in panta cu viteza de 20 km/h, ambele cu setarea tensiunii la pedalier mai mare decat in conditii reale.

Dragi sustinatori ai proiectului meu,

Revin cu informatii legate de evolutia acestui proiect.
-Referitor la antrenament, de cand l-am inceput, din luna februarie, si pana acum, am adunat 2050 km pe asfalt si cam 1000 km pe bicicleta stationara.
-In ceea ce priveste resursele financiare, de la demararea popularizarii online si pana acum am primit din donatii aproximativ 1200 de lei. Asa cum spuneam, banii necesari au 3 destinatii (echipamente specifice de ciclism, alimentatia din perioada pregatirii fizice si alte cheltuieli generate de cursa propriu-zisa, masina de asistenta rutiera, etc):
1. mi-am procurat anumite echipamente specifice de ciclism (pantofi si placute pentru pedale, far pentru bicicleta, produse pentru intretinerea transmisiei, o casca mai “serioasa”, o sa mai buna, cateva haine de ciclism)
2. dpdv al alimentatiei, ceva mai mult de jumatate din aceasta suma a fost investita in alimente de origine vegetala (multe fructe si legume :)) iar o parte in superalimente, necesare recuperarii imediat dupa antrenament.

De asemena, dupa aparitia primului sponsor, firma CANAH (http://www.canah-shop.ro/), am rezolvat alte cateva probleme importante, precum completarea echipamentului necesar cursei: ghidon de contratimp, tricoul de cursa si printarea lui (urmeaza in curand), roti de rezerva ( cu toate ca preferabil si recomandabil ar fi fost o bicicleta de rezerva).

Bugetul preconizat initial nu a inclus multe lucruri care au aparut pe parcurs, precum analize medicale facute la indrumarea medicului nutritionist Dr. Olivia Langa (http://www.crudsisanatos.ro/joomla/index.php) partener in acest proiect, analize al caror scop era de a vedea datele initiale inainte de inceperea pregatirii fizice.

Cu bucurie va anunt ca am gasit si masina de asistenta rutiera, multumita unui prieten entuziast, care isi va pune la dispozitie masina si propria persoana pentru aceasta cursa.

Ultimele aspecte care mai sunt de rezolvat tin acum de cheltuielile generate de echipajul rutier, persoanele responsabile cu documentarea foto/video (pentru aceste aspecte mi-ar mai trebui aprox. 800 de lei), si gasirea unei modalitati de a va tine la curent live in ziua cursei, prin blogul meu, (raw4all.wordpress.com), lucru pentru care am nevoie de internet mobil.

Multumesc tuturor persoanelor care m-au sustinut pana acum si cred in mesajul pe care doresc sa il transmit public prin aceasta cursa !!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s