Alergare si mancare

Nu stiu ce au facut altii in prima zi de Paste (aiurea… stiu. gratare si pahare) dar eu am convins cativa prieteni sa iesim la alergat. Imi era dor de o alergare descult in iarba pe stadionul unde nu sunt paznici binevoitori care sa iti interzica sa calci iarba. Ma gandeam sa alerg 0 ora dar incet incet s-au adunat 136 de minute adica vreo 17-18 km.  Ma simteam in forma si as mai fi alergat pana la 120 minute dar prietenii au ametit tot uitandu-se la mine cum ma invarteam in cerc. Ma rog, oval. E atat de bine sa alergi descult incat as alerga numai asa daca iarba nu ar fi deranjata de faptul ca o calc in picioare. Sau stai putin ! Pe iarba nu o deranjeaza asta, pe unii oameni insa, da. Eternii si atotputernicii paznici. Zeii zilelor moderne. Ei bine, macar in orasul natal pot face asta.

alergare stadion

Cate ceva din mancarea pe care am impartit-o cu prietenii. Pentru prima data in ultimii ani, au gatit mai mult ei si mai putin eu. Dar prietenii mei sunt bucatari desavarsiti in ceea ce priveste alegerile mele alimentare. Ne-am delectat cu supa de cocos cu urechi de lemn, pachetele de primavara, humus si lipii home made, salata si guacamole acompaniate de limonada cu menta proaspata din gradina mea. Nu toate intr-o singura zi 🙂
mancare paste 2016

Leave a Reply

