Diferenta dintre editoarele video si iubirea neconditionata

Cum mi-am petrecut ziua de duminica ? Cu fructe, exercitiu fizic, plimbari in natura prin zapada, la -10 grade si mediatie. Acesta este al doilea clip facut de mine, primul nefiind mai mult altceva decat o filmare cu muzica adaugata. Este cam stangaci  dar care inceput nu este asa? Acest clip are si o mica poveste amuzanta in spate 🙂

Imi spun eu, hai sa ma apuc sa fac si eu clipuri. Cu ce? Vad eu… cu de toate. Cu pajanjenul care traieste in apartament alaturi de mine, un coleg cam scump la vedere ce-i drept 🙂 , cu ce mai mananc eu, cu ce exercitii  fizice mai fac, iesirile mele in natura, cu diverse teme de interes cum ar fi depresia si modele de gandire, sexualitatea in contextul actual si ce mi-ar mai putea veni prin minte. Cel putin asta e planul. Asa ca ma pun pe descarcat diverse programe de editare video, cate am gasit, fara numar 🙂 Le incerc pe toate unul cate unul si incep belelele. Unul e mult prea simplu si nu pot face mare lucru in afara de taiat clipuri, altul face mai mult dar ii lipsesc elememte esentiale pentru editare. Se aduna frustrarea. Urmatorul are de toate dar cere cheie de activare care e pe bani, dolari chiar. Mai am o sansa, il incerc pe ultimul care are de toate pentru toti. Dupa ore intregi si mii de clicuri, ii dau de cap- sau coada- si imi iese un material acceptabil. Clic pe Export si dupa 10 minute am primul meu clip mai serios. Dau Play ca sa vad capodopera si observ  ce cadou mi-a facut editorul. Si-a pus watermark-ul  adica numele lui, mare cat toate noptile polare pe clipul meu. Totusi e suficient de amabil sa ma intrebe daca imi doresc un clip fara watermark. Zic  da la naiba, cum sa nu, cine n-ar vrea ? Si ma trimite undeva prin maruntaiele internetului ca sa il cumpar. Tot in dolari. Nimic nu e gratis pe lumea asta in afara de iubirea neconditionata 🙂

Renunt la el dar nu si la visul meu maret de a face clipuri. Rascolesc hardul laptotpului in speranta ca voi gasi un editor pe care cumva l-am trecut cu vederea. Si gasesc unul. Il deschid si vad ca e oarecum suficient pentru ce am in cap asa ca dupa alte mii de clicuri, iese materialul. Il salvez si ma rog ca individul sa nu imi personalizeze clipul cu identitatea lui. Nu de alta dar imi place a mea 🙂 Universul imi surade acum (mai devreme imi ranjise 😀 ) si scap cu un clip curat. Ma grabesc sa il incarc pe youtube inainte sa se razgandeasca editorul si sa mi-l imprime cu puterea gandului. Succes! Upload terminat ! Daaaar! La 2 minute dupa cineva imi zice “You’ve got mail”. Subiectul e cat se poate de interesant. Youtube nu a fost de acord cu melodia pusa de mine si mi-a scos ochii cu drepturile de autor. Back to the drawing board…. Caut o melodie pe care o consider mai obscura, de care youtube poate nu a auzit si inlocuiesc hitul de mare succes din anii ’80 al celor de la Fleetwood Mac- You can go your own way. Reiau procedurile si de data asta youtube imi acorda permisiunea.

Morala? Ce lume minunata ar fi daca toti am iubi neconditionat. Chiar si pe ele, editoarele video. Da-l incolo de clip 🙂

Leave a Reply

