Ciocolata extraterestra de la Nazca ;)

Cea mai simpla reteta  cand iti e pofta de ceva foarte dulce si mai ales sa fie cu mult cocos! Cat mai mult 🙂  Ingredientele sunt: nuca de cocos sub diverse forme, curmale, unr de cocos, seminte de canepa, iar reteta suna cam asa:

M-am folosit de asfaltul din fata blocului ca sa sparg 2 nuci de cocos mature (mie imi plac astea tinere dar vorba aia,  pe vreme de seceta e  buna si o ploaie cu gheata 🙂 ) pe care le-am maruntit cu lama S a utilajului din dotare. Am adaugat aproape 0.5 kg de fulgi de cocos macinati fin si seminte de canepa la discretie. Am amestecat totul cu pasta de curmale facuta in prealabil din curmale semihidratate  si untul de cocos. Amestecat, pus in formele existente prin casa si gata.  Se face repede si e  apreciata si de altii  🙂

pizap.com14537411991972

Reteta de revelion:

Budinca de chia cu bucatele de cocos prin ea, zmeura pe deasupra si indulcita cu sirop de curmale.

4 thoughts on “Ciocolata extraterestra de la Nazca ;)

Leave a Reply

