Pe baza de bostan: RELOADED !

Nu doar MATRICEA  poate fi reincarcata….. tot felul de lucruri se preteaza la reincarcare: cartusele de imprimanta, paharul pe jumatate gol, o inima golita de suferinta, sticlele de plastic, cardul de credit,  mintea incetosata care si-a pierdut antrenamentul gandirii, cartela prepay, o existenta fara nici o menire… si multe altele … Momentan reincarc doar bostanul in blender  si  in vasul cu lama S.

Ca sa ma inscriu si eu in “isteria” generala care bantuie acum televizoarele LCD, plasma, HD, si chiar 3D, legata de ce “punem pe masa” in minunata perioada a sarbatorilor de iarna, va prezint cam ce am mancat eu in ultimele 2 saptamani. Desigur ca nu a fost posibil sa pozez chiar tot, dar ideea generala reiese destul de clar . Zilele incep, ca  si postarea aceasta, cu shake-uri  dintre care am ales 3 retete:

No.1: bostan, mere, fenicul proaspat, amestecul ADA, must din struguri, sirop de capsuni, amestec din suc de lamaie cu suc de catina si pasta de macese

No.2: fenicul proaspat, nectar din prune, afine, sirop de capsuni, bostan, banana, 2 curmale medjool. Apa e de la sine inteleasa pentru toate.

No.3: bostan, banana, curmale, nectar din prune si capsuni inghetate care insa sunt asa de bune incat nu mai incap in poza :P; iar in farfurie avem multe si bune cum ar fi : faina de cocos, pulbere din iarba de grau, orz, vlastari de lucerna, frunze de patrunjel, telina, menta, ceai verde si amestecul ADA.

3 froothie

In cursul zilei dar uneori si seara pentru ca nu ma pot abtine 🙂 , mai mananc fructe cam in felul de mai jos: portocale, mere, pere, clementine. Astazi am donat unui prieten tot ce mai aveam in frigider – naut fiert, dressing de salata si pate din seminte si legume- si trec numai pe fructe pentru urmatoarele zile.
fructe simple

Seara m-am delectat cu rulouri din foi de alge umplute cu un amestec generos de legume “lipite” cu un sos din bostan si am facut si o mega supa tot din bostan. Nu am spus ca e pe baza de bostan ? 😛

Eu le spun sushi pentru ca asa arata dar nefiind cu orez, mi s-a spus ca sunt rulouri cu legume… dar ca sa nu ma incurc in definitii mai bine va spun ce contine umplutura: castraveti, rosii, conopida, porumb, morcov, telina, sfecla rosie, ardei, masline si patrunjel toate tocate marunt. Sosul este facut la mixerul cu lama S din : bostan, usturoi, ceapa, quinoa hidratata, rosii, faina de in si susan, cimbru, busuioc si un ardei foarte iute.
sushi 1

Se unge foia de alge cu sos, se pun 2 linguri de amestec si se ruleaza, apoi se inchid capetele. Foile de alge sunt initial uscate si nu au un miros foarte pronuntat, dar dupa ce se hidrateaza de la sos – si asta se intampla foarte repede- se inmoaie, devin elastice si capata un miros specific care unora le place, altora nu. Mie  da 😀 . Unele din ele -cele patrate- capata un miros de somon.
sushi 2

Supa de bostan se face la blender si contine pe langa fructul portocaliu, urmatoarele: usturoi, suc de rosii,  suc de lamaie, frunze de fenicul, morcov, telina, praz, faina de in, hrean cu sfecla rosie, turmeric, cimbru, oregano, pulbere din frunze de telina si patrunjel, ardei extraiute, 2 bucati 😀 . Am mancat-o in castron de lut, cu lingura de lemn dupa ce am presarat in ea alge deshidratate si fulgi deshidratati de telina, ceapa  si usturoi.

In caz ca vi se face foame seara tarziu asa cum mi se intampla mie, putem manca rosii acoperite cu fulgi de drojdie inactiva, boia iute si piper, muscand din usturoi si fiidca tot zice lumea ca suntem ierbivori 😛 , mai indesam si-un patrunjel in gura  ! Alta optiune sunt 3 rulouri/sushi king size sau Hulk size (ca tot sunt verzi 😛 ).

cina

Atat supa cat si pateurile, sosurile le fac in cantitati mai mari cat sa mananc de 3-4 ori si le pastrez la frigider cateva zile. Eu nu ma impiedic de zvonurile precum ca hrana nepreparata termic se face in cantitate mica doar cat sa mananci o data si gata.

Like, Share & Subscribe daca ti-a plouat in gura si vrei sa nu se mai opreasca ! 😛

Leave a Reply

