Din dragoste si respect pentru oameni, animale si natura-Raw Generation Expo 2014

Anul 2011 a fost primul in care am fost la targul “Raw Generation” organizat de Raoul si Ligia Pop. Proaspat trecut in tabara celor care mananca doar plante, nu stiam prea multe despre bucataria raw dar atat de atras am fost de acest stil alimentar incat am facut efortul de a merge de la Iasi la Bucuresti special pentru a “casca” ochii la targ. La acea vreme, pentru mine sa mananc crud se rezuma la salate pentru ca nu stiam cat de vasta este bucataria raw.

afis-toamna-2014

Au trecut  3 ani de atunci, ani in care experienta mea in domeniul preparatelor raw, al combinarii alimentelor, plantelor si aromelor a crescut.  Preparatele facute de mine au fost apreciate de aproape toti cei care au avut ocazia sa le manance cu toate ca nu ma consider vreun expert culinar in domeniu. M-am specializat cumva in “arta” de a face ceva de mancare din orice gasesc in casa omului, ingrediente de origine vegetala desigur. Este un “skill” pe care l-am aprofundat in toate deplasarile mele prin tara, pe la prieteni, unde eram nevoit sa lucrez cu “materialul clientului” 🙂 . Am inteles ca acest stil alimentar, daca se vrea pastrat toata viata, trebuie sa fie sustenabil din mai multe puncte de vedere. De aceea aproape toate preparatele mele se bazeaza pe conceptul simplitatii si accesibilitatii financiare.

 Dar totusi este un aspect al stilul alimentar raw vegan pe care am reusit sa il aprofundez si testez suficient incat sa devina unul din lucrurile la care acum ma pricep foarte bine. Este vorba despre managementul resurselor in acest stil alimentar si cresterea eficientei utilizarii lor.  Care sunt aceste resurse ?  Timpul, banii si efortul fizic. Cu alte cuvinte, cum sa petrec mai putin timp in bucatarie si la cumparaturi, cum sa muncesc mai putin si cum sa mananc cat mai variat mentinand in acelasi timp  costurile financiare la un nivel acceptabil, egal sau putin mai mare uneori decat in cazul unei alimentatii traditionale. Dar acest lucru va face subiectul unui eventual  articol  sau al unei prelegeri pentru cei interesati.

In acest articol am placerea de a-mi anunta participarea la targul “Raw Generation Expo”  de data aceasta ca expozant. Prima data cand mi-a propus Ligia sa particip, am refuzat pentru ca mi se parea ca produsele mele nu sunt la standardul inalt al acestui targ si nu vedeam cu ce anume sa vin acolo… nici nu aveam nivelul de prezentare care stiam ca va fi acolo. Dar  o persoana extraordinara pe care am cunoscut-o de curand  mi-a insuflat o doza mare de pozitivism, optimism si asta a fost suficient ca imaginatia mea sa prinda aripi. Dupa 3 zile stiam deja cu ce voi veni si cum le voi prezenta. Mesajele pe care le sustin pe blog si pagina mea de FaceBook se regasesc in produsele mele raw bazate excluziv pe plante iar grija pentru natura se reflecta in linia de ambalaje reutilizate cu respectarea normelor de igiena corespunzatoare,  pe care le-am folosit pentru majoritatea produselor. Puteti vedea produsele (si pe mine 🙂 ) la standul 24, sala Madgearu,  alaturi de Adriana Danis si cosmeticele sale naturale Sublim Natural Handmade.

Dupa mai bine de o luna de munca, zile lungite si nopti scurtate, iata ce produse voi avea la acest targ:

DSCF6208.1

Privire generala asupra produselor  ambalate, etichetate si pregatite. Sper ca tot ce se vede in poza sa incante pe cineva suficient de mult incat sa isi schimbe proprietarul 😀
DSCF6221 (1)

Amestec nutritiv antioxidant  din 4  super-fructe autohtone, deshidratate si macinate

DSCF6223 (1)

“Pseudo cereale” crocante pentru copii si nu numai, obtinute prin maruntirea biscuitilor din mere si morcovi deshidratati la 39-40 gr. C

DSCF6224 (1)

Amestec “Superfoods” din 12 plante  exotice- fructe, alge, radacini si frunze

DSCF6225 (1)

Amestec infuzabil din 16 plante medicinale si aromate cu efect relaxant si antistres

DSCF6227 (1)

Amestec detoxifiant aromatic pentru ficat, sange si colon, din 12 plante ,  argila si ierburi tinere

DSCF6230 (1)

Amestec antioxidant aromatic din 17 plante, radacini, seminte si frunze, macinate

DSCF6232 (1)

 Prune aromate si dulci din livada proprie deshidratate la 39-40 gr. C

DSCF6236 (1)

Biscuiti raw din mere productie proprie cu alte fructe , seminte si arome,  deshidratati la 39-40 gr. C, 6 feluri

Anunt preluat de pe site-ul oficial al expozitiei :

“A 8-a editie a Expozitiei Nationale Raw Generation va fi pe 16 noiembrie, 2014 in Bucuresti. Expozitia se va desfasura doar in ziua de 16 noiembrie intre orele 9-19  la Romexpo in pavilioanele H1 si H2 (harta aici). Intrarea se va face doar pe la poarta A (acces pietonal cu invitatie) sau poarta E (acces liber auto). Intrarea pe la alte porti in sediul Romexpo va putea sa insemne taxe in plus de parcare si de intrare, fiindca expozitia noastra nu este singura la Romexpo in acea zi.
Evenimentul este dedicat unui stil de viata sanatos si cat mai natural, fiind la inalta cautare printre evenimentele de clasa din Bucuresti. Expozitia este cu vanzare si va fi intinsa pe o suprafata mai mare de 1300 mp. Aceasta va fi deschisa publicului larg intre orele 9-19 iar intrarea va costa 10 lei. Fiecare bilet de intrare va intra automat in marea tombola care va avea loc in seara acelei zile”.

votati-raw

Like, Share & Subscribe daca iti place ce fac  !

 

Leave a Reply

