Vin radacinoasele !!!

Alarma falsa 😀 Adica vin dar incet -incet 😀 . Debutul salatelor de radacinoase a fost acum 2 saptamani cand eram in deplasare la Cluj, dar sezonul lor incepe sa isi faca aparatia si in alimentatia mea. Deci sa vedem ce mai mananca subsemnatul intr-o zi in care are si musafiri. Ma rog, doar unul dar care  face cat  doi si care  oricum e de-al casei 😀 .

Dimineata : shake din banane, kiwi, patrunjel, suc de struguri, suc de catina, amestecurile mele aromatice, antioxidant si detoxifiant .. care mi s-au terminat chiar azi…. Hmmm,  deci trebuie sa ma pun pe treaba iarasi 🙂 . Nu-i asa ca pare un shake  numai bun  sa hraneasca niste celule infometate ?

CAM03566 CAM03569

Prazul a fost mai laborios, musafirul meu era infometat rau. Toata saptamana a lucrat sa isi faca o bicicleta de contratimp si asa cum se intampla cand muncesti cu pasiune la ceva ce iti place, uiti sa mai mananci ..si altele 🙂 Asa ca mi-am asumat rolul de bucatar (din nou…. dar nimic nou in asta) si am creat o masa nutritiva si delicioasa, conform spuselor marelui constructor de biciclete.

No. 1 : Pate din soia: evident… soia  😀 , rosii, usturoi, fulgi de drojdie inactiva, boia iute de ardei, cimbru, faina de susan, patrunjel, zeama de lamaie, ceapa, dovlecel. Se mixeaza bine de tot in accesoriul cu lama S al robotului, pardon androidului de bucatarie 😛 .
CAM03571

No. 2 : din cei 2 avocado gasiti din intamplare la reduceri acum 2 zile am facut un guacamole  cu  rosii, ceapa, usturoi, lamaie si cimbru. Apreciat la maximum de cel ce nu are atimp sa manance deoarece e prea ocupat sa construiasca biciclete 😀 .

CAM03572

Salata la minut: sfecla rosie, telina, morcov, varza alba.

CAM03574

Sos pentru salata : rosii, patrunjel, usturoi, fulgi de drojdie inactiva, faina de in, zeama de lamaie, seminte de floarea soarelui hidratate ( erau hidratate pentru salata de dimineata a mamei  daaaar… c’est la vie ), cimbru, ceapa. Se blenduieste totul pana obtinem un sos gros.
CAM03575

Apoi umplem sferturi de ardei kapia si gogosari cu pate si guacamole, amestecam salata cu sosul  si iata masa festiva 🙂 .

CAM03577

Pregatesc o portie serioasa  si pentru parinti deoace lucrurile bune se impart cu cei dragi, nu ? Pe cele  mai putin bune le pastram doar pentru noi insine ca sa nu mai suparam si pe altii . Sau trebuie sa impartim totul si bune si rele ? Inca nu m-am decis …..CAM03579

Seara:  Deschid frigiderul si chiar daca nu batea vantul pe acolo, frig tot era 😀 . scot niste ciuperci a caror vechime nu am putut s-o estimez cu exactitate, dar mirosul meu fin imi spune ca sunt bune, si 2 dovlecei. Ciupercile si dovleceii merg in tigaia Dry Cooker la fiert in suc propriu, timp in care prepar un sos de rosii, usturoi si altele… Sosul a iesit cam iute  ce-i drept .  Cina s-a consumat  alaturi de  un triunghi de mamaliga si 2 castraveti ca in configuratia de mai jos. Binenteles, totul e la dublu  🙂 . Am mancat cu lacrimi din cauza sosului iute :))) .

CAM03383

Oooooooooooo nuuu ! Dar unde-i painea?  No gluten policy. Non negociable. Amicul musafir obsedat (oare o fi bine ?) de biciclete nu a avenit cu mana goala, ci  a adus niste pere din alea.. stiti voi… dulci si  suculente. Mi-am scos 2 pranzuri 😀 . Ce  usor este  o alimentatie de origine vegetala. Mai o pruna, mai  o buruiana, mai o leguma si-o banana… stiti voi 🙂CAM03578

Like, Share & Subscribe daca ti-a placut !

One thought on “Vin radacinoasele !!!

Leave a Reply

