Meniu By Request pentru “fanii” mei :)

Treburile toamnei sunt multe, lungi si grele si nu prea mi-au mai lasat timp sa mai impart cu voi ce  si cum mai mananc. Dar tot ma mai intreaba oamenii ce  mai mananc  si cum in ultima vreme am neglijat sa mai postez fiind foarte ocupat, am facut un mic efort si am imortalizat cate ceva din ce mi-am preparat in ultimele zile. Asa ca, by request  urmeaza niste  shake-ri si-un pate !

Asadar avem un shake din pepene galben surprinzator de aromat si dulce pentru vremea asta, nectar de struguri negri,  cate o doza din cele 2 amestecuri, antioxidant si detoxifiant. Un platou cu smochine, prune si pere pentru ca aveam chef sa mai si mestec 🙂 . Pate din urmatoarele ingrediente: morcov, seminte de floarea soarelui si  miez de nuci hidratate, faina de in, ceapa. usturoi, ardei kapia si gogosar, patrunjel, busuioc, frunze de telina.  Morcovul se feliaza  si  apoi se proceseaza la mixer pana  devine marunt impreuna cu restul ingredientelor.  O metoda buna de  a manca mai mult morcov fara sa roadem la el precum Bugs Bunny 😛 .

meniu1 blog

Urmeaza un shake din banana, para, smochine si aceleasi amestecuri  despre care puteti citi AICI . Smochinele sunt deja pe terminate asa ca le includ si in urmatorul shake alaturi de banane decongelate, un pahar din sucul super nutritiv  numai bun de baut dimineata dupa trezire (suc de catina, suc de morcovi, nectar din struguri, suc de mere) si oare ce sunt prafurile alea  din farfurie 😀 ? evident cele 2 amestecuri  din ierburi, frunze, radacini si seminte. Bananele sunt scumpe acum si ma bucur ca mi-am facut rezerve congelate atunci cand le-am gasit  chiar si cu 1.5 lei /kg 😀
meniu2 blogAm gasit un mango super copt la reducere asa ca nu am ezitat  sa-l iau si am facut un  absolut fantastic si indescriptibil de gustos shake  impreuna cu banane de la congelator si ultimele capsuni din gradina. Atat de bun a fost incat am fost tentat sa  il beau singur, mai ales ca nu a iesit prea mult, dar tocmai pentru ca a fost prea bun am vrut sa il iimpart cu toti cei care mi-au iesit in cale: mama, tata si vecinul 🙂 A fost apreciat de toti si am impartit putina bucurie gustativa ! Ultimul shake de pe lista are la baza smochine, mere, banana, faina de canepa, faina de cocos si cele 2 amestecuri. Cred ca v-ati prins ca am inceput o mica detoxifiere cu produse concepute si produse chiar de mine 😀
meniu3 blogInca mai sunt fructe de toamna deci intarzii cat pot de mult trecerea la meniul de toamna-iarna. Dam tare cu fructe  cat se mai poate 🙂

Like, Share & Subscribe daca v-a placut !

Leave a Reply

