Una dulce, doua verzi, hrana vie cu enzime !

Crema de quinoa cu fructe si glazura de karob

Inventie proprie izvorata din adancurile poftelor mele, fara interventia atotstiutorului google. Da, ma laud 😛 . Unii ar spune ca este un desert. Poate fi si asta, dar pentru mine e pur si simplu mancare. Pe saturate.

Ingrediente crema: quinoa hidratata, curmale delicioase,  pudra de lemongrass .

CAM02167Intai am blenduit foarte bine curmalele cu quinoa, pudra de lemongrass si ceva apa, pana am abtinut o crema fina foarte gustoasa. Am mai pus quinoa hidratata in diverse shake-uri dar fiind volum mare de ingrediente in blender, mereu am gasit seminte intregi. Abia acum pot spune ca stiu ce gust are quinoa.CAM02169Apoi am turnat crema oarecum lichida in mixerul cu lama S, am adaugat bananele si vreo 3 linguri cu faina de cocos si am mixat pana s-a ingrosat amestecul. Am taiat bucati mici 3 caise si cateva capsuni si le-am imprastiat peste crema consistenta.CAM02171Parca lipsea ceva din peisaj asa ca am improvizat repede un topping  din pudra de karob si sirop de curmale si l-am turnat peste minunatia de mai jos. Asa-i ca e apetisant? Oricum gustul intrece asteptarile. Incercati si voi si lasati un comentariu despre rezultat 🙂CAM02172

Guacamole cu foarte multe buruieni

3 avocado copti gasiti la reduceri. Ultimii. Asa ca am facut cel mai complet guacamole de pana acum.  Ingrediente: patrunjel, marar, cimbru, ceapa verde, rosii, ceapa rosie, usturoi, ardei iute, zeama de lamaie si masline naturale.

CAM02254

Condimente: turmeric, boia iute, chimen, ienibahar, nucsoara, drojdie inactiva.CAM02255

Intai am procesat  cu lama S toate ingredientele in afara de avocado, rosii si condimente iar cand le-am maruntit suficient, am adaugat si pe cele din urma, mai putin rosiile si am mai amestecat putin. La sfarsit am pus rosiile. Este mult prea bun si nutritiv. CAM02260

Pate “low fat” mai mult din buruieni decat din seminte

Ingrediente: seminte de floarea soarelui hidratate, patrunjel, cimbru, marar, ceapa verde, dovlecel zucchini, ciuperci, lamaie, faina de in, turmeric, chimen, boia iute, drojdie inactiva. Mixam cu lama S a robotului pana obtinem o pasta consistenta.CAM02292 CAM02294

Sugestie de servire: un castravete, un dovlecel zucchini, o rosie, ardei iute, pate si guacamole iar in mijloc salata de vinete . Coapte 😀

CAM02304

Like & Share daca va place si mai vreti !

Leave a Reply

