Hrana vie si miscare

Mancati preponderent hrana vie si nu uitati sa faceti sport, orice vreti, macar o data la doua zile !

E decizia voastra, dictata de propriul corp si de experienta, cate fructe mancati, dar oricat de multe sau putine ar fi, nu uitati sa faceti sport !

Nu e nici o problema daca includeti si alimente gatite de cateva ori pe saptamana, dar  nu uitati sa faceti sport !

Chiar daca nu ati renuntat inca la uleiuri, sare si gluten, puteti incerca sa le reduceti la minim, si evident… sport, sport, sport !

Sistemul limfatic functioneaza si actioneaza numai stimulat de exercitiu fizic, deci ar fi bine sa faceti ceva sport !

Dimineata: shake din 4 portocale, 1 grepfruit, pasta de curmale, menta si patrunjel. MMM Mmm  mmmmm !

CAM02160 CAM02163Pranz: shake din mere, capsuni, patrunjel, sirop de curmale, scortisoara, lemongrass si putina faina de susan .

CAM02216

Cat de frumos !CAM02217

Smoothie-froothie big style ! Nu ma incurc la cantitati 😛CAM02218

Asta deoarece am avut un musafir neanuntat.CAM02219

Seara: broccoli fiert, castraveti si ardei cu sos iute din susan, quinoa hidratata, cimbru, usturoi, ardei iute si fulgi de drojdie inactiva. Se blenduiesc toate impreuna cu apa.

CAM02144A iesit o bunatate de sos peste care am presarat turmeric si boia iute. CAM02151Am luat platoul incarcat si am mancat intai castravetii, apoi ardei si ultimii broccoli. CAM02153

Like & Share daca v-a placut !

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s