Poporul vrea ciocolata si pizza !

 Ciocolata amaruie, dar nu de la cacao !

Recunosc, imi place ciocolata si tot ce e dulce in general 😛 Avem astazi o reteta de ciocolata raw foarte simpla si buna, ca multe alte retete prezente pe acest blog 🙂

CAM01853Ingrediente: pulpa de cocos si migdale ramasa dupa ce am facut lapte, nuca de cocos proaspata, pudra de roscove, zahar brun de trestie, unt de cacao, sirop de capsuni, samburi de pepene rosu macinati si samburi de caise macinati, care dau gustul amarui ciocolatei.

CAM01839

  Mixam bine toate ingredienteledupa care adaugam untul de cacao topit in baie de aburi si amestecam manual.CAM01841

Stiam eu ca sunt bune la ceva  cutiile de ciocolata pastrate de ahahaaaaaaa…mult timp in urma ! Asadar reumplem formele goale si le punem  cateva ore la congelator.

CAM01846Apoi cat sunt inghetate le scoatem cu grija din forme si le aranjam pe platou  dupa care la mai lasam 2 zile la frigider- cine rezista 🙂 . Am observat ca la frigider se usuca si se intaresc mai bine.

CAM01850

Evident, de cate ori deschid frigiderul mai iau cate una, chiar daca nu sunt intarite complet 😛 . Dar nu ma pot abtine pentru ca sunt la fel de bune la gust pe cat arata de bine.

CAM01855

Inimioare reci de ciocolata ! Se incalzesc si se topesc in gura  😀

Un fel de …pizza

Asa am botezat eu aceasta creatie interesanta si gustoasa pe care nu am mai intalnit-o nicaieri in aceasta formula. De fapt este malai fiert in care am incorporat multe chestii faine 🙂

CAM01836Ingrediente de la stanga la dreapta si de sus in jos : rosii cherry decongelate, hribi decongelati, patrunjel si leustean, fulgi de telina si pastarnac deshidratati acum vreo 2 ani (s-au pastrat excelent), morcov, ceapa si usturoi, sparanghel fiert, faina de in, boia iute, turmeric, curry, drojdie inactiva, cimbru, cuburi de soia fierte, suc de rosii, fasole rosie, masline.

CAM01827 Intai se face o foarte mare mamaliga nu prea moale dar nici foarte tare,  in care se adauga sucul de rosii. Cand e gata, o lasam la racit vreo 10 min apoi incorporam cele enumerate mai sus si amestecam bine si cu forta. Daca e prea moale putem adauga faina de in si/sau seminte macinate de floarea soarelui, dovleac, etc. Fata de ce se vade in poza, am  dublat cantitatea de hribi pentru ca imi place sa “mananc ciuperci” de cate ori pot 🙂 CAM01835

Se aseaza in platouri si se da la frigider. Asteptam musafiri poftiti sau nepoftiti si ii intrebam daca vor pizza. Ei vor raspunde afirmativ si ii servim cu mamaliga. Apoi radem de ei in timp ce mananca cu mare pofta 🙂CAM01848

Sugestie de servire: ingradim libertatile mamaligii-pizza cu felii de castravete si ridiche rosie si mai adaugam vreo 10 frunze de salata verde, prea infoiata si increzuta ca sa mai incapa in cadru 😀

Like & Share daca v-am facut pofta !

Leave a Reply

