Apple style ciocolate tablets

Ca de obicei, si aceasta aventura culinara incepe cu POFTEEEEEE !!! In cazul de fata, pofta de aici si acum era de ciocolata, evident 😛 . Si cum traiesc clipa din si in prezent, vreau sa-mi satisfac pofta. Asa ca dupa  un scurt recensamant al resurselor (chek this out), adica ce gasim prin dulapuri :D, incepem lungul travaliu pe cararea nu prea batatorita a gastronomiei de improvizatie (ce metafora ! olimpiadele la romana au lasat urme adanci intelectul meu 🙂 ).

But first a little teaser, just so you know what we’re talking about here 😛

CAM01621

Ingrediente masa solida (cantitati din ochi sau “oculare” 😀 ):

  • niste arahide hidratate- pe care le tineam de nu stiu cand si cu care nu stiam ce sa fac…
  • cateva migdale si alune de padure- neatractive ca sa le mananc asa cum sunt si prea putine pentru altceva…
  • o jumatate nuca de cocos- inceputa de 3 zile si ratacita printre legume (but those lost will be found  🙂 and found it has been )
  • fulgi de cocos, curmale,  ceva merisoare si coacaze uscate.

Le-am dat pe toate la mixer astfel: arahidele +migdalele + alunele de padure +curmalele + merisoare si coacaze, pana am obtinut ceva lipicios si solid. Si buuuuuuuuuun tare la gust.

Apoi am facut ciocolata lichida din: unt de cacao, unt de cocos, masa de cacao, zahar de trestie, scortisoara, topite in baie de apa si amestecate. Apoi am combinat si amestecat cele doua jumatati care tanjeau una dupa alta, si in semn de penitenta pentru ca le-am tinut despartite atata timp, am aruncat si niste goji la sfarsit. Goji ratacit si el printre pungile si pungulitele  cu de toate, incepute si neterminate. Intalnirea  si imixtiunea lor a fost fara scantei dar destul de agitata considerand lingura cu care invarteam in ele 🙂  Dar cu siguranta a fost dulce si poate un pic romantica.

cioco4

Next step, se pun in tavi si la congelator vreo 2 ore apoi la temperatura ceva mai acceptabile a frigiderului. Am pastrat ceva compozitie la sfarsit in care am adaugat ulei esential de menta  si astfel s-a nascut ultima tableta. Cu menta.

Dupa care, vazand forma “tabletara” a …..tabletelor, colegului Cristian, fan “Apple”, ii cade in cap logo-ul de pe gadgeturile lui-ca si lui Newton acum cateva sute de ani  (deci se pare ca istoria se repeta 😛 )- si vine cu ideea. In timp ce el modeleaza niste fulgi de cocos in deja consacrata forma, eu croiesc niste mere din niste ……mere 😀 .

CAM01626

Tablets Anyone ? We’ve got some  ! Apple should now be paying us  🙂

CAM01623

Fancy an IPhone? We’ve got one  !
CAM01624

De dragul comparatiei si pentru amorul artei -pentru ca arta si amorul nu pot exista una fara cealalta- am adaugat sesiunii foto si originalele.
CAM01622Tableta cu menta e preferata mea de departe, pentru ca imi place menta muuult. Data viitoare incercam si alte arome precum uleiul esential de cuisoare si vanilie.

Ciocolate, love and joy to the masses !!!

Like & Share daca va place !

Leave a Reply

