“Tartine” vegetale cu salata de avocado si Pate din ciuperci

Acestea sunt 2 mancaruri ceva mai vechi,  facute in urma cu aproape 2 luni dar abia acum le-a venit randul sa vada “lumina zilei” 🙂 . Asadar incepem cu prima:

“Tartine” vegetale cu salata de avocado

Salata de avocado: 2 avocado, 2 cepe mici, cativa usturoi, rosii rehidratate, zeama de la o lamaie, cimbru si busuioc, si in plus am mai adaugat morcov, sfecla rosie si telina date pe razatoare. Am mixat totul bine rezultand o pasta mai inchisa la culoare dar gustoasa si destul de complexa nutritional, am putea spune.

CAM01459

Apoi am taiat doi ardei si i-am umplut cu salata proaspat infiintata.

CAM01461

Pasul urmator a fost sa feliez o gulie si un castravete si sa le tartinez cu pasta de avo-morco-sfeclo-si restul 🙂 .

CAM01462

CAM01464

Aceasta mi se pare o mancare foarte buna, in acest fel inlocuind painea  cu legume, iar combinatia de crocant a castravetilor si guliei cu salata nu poate da gres.

Pate din ciuperci

Am facut acest pate la repezeala, deoarece aveam musafiri care se anuntau flamanzi  iar pateul din seminte de floarea soarelui cu ce mai aveam nu parea sa fie suficient. SI cum aveam niste ciuperci ratacite, le-am bagat in seama si in mixer impreuna cu niste ceapa, usturoi, masline naturale ceva ierburi aromate si drojdie inactiva. Rezultatul fu neasteptat de apreciat de mancaciosi 🙂 .

CAM01466CAM01470

Leave a Reply

