Meniu de “revenire” dupa mesele bogate de sarbatori

15 ianuarie 2014

Dupa mesele “incarcate” caracteristice sarbatorilor de iarna 🙂 , am trecut din nou la meniul meu sarac in calciu, proteine si alti nutrienti necesari vietii 😉 .

Dimineata: shake din cirese si banane de la congelator (am ramas fara banane asa ca am apelat la rezerva strategica), o cana nectar din capsuni (tot de la congelator). Ireal de buna bautura asta.

CAM01434

CAM01436

Pranz: salata din fructe rehidratate si mere. Fructele sunt prune, piersici, caise si pere uscate de mine asta vara. Am bagat toate fructele acestea in vasul cu lama S al robotului impreuna cu zeama de la o lamaie si le-am facut pasta. Sa nu uit de curmale. am pus si de astea.

CAM01438

Am curatat vreo 3 kg de mere si le-am dat pe razatoarea electrica a robotului.

CAM01439

Apoi am amestecat cele 2 compozitii la care am adaugat multa scortisoara, 2 lg. pudra de roscove si cam la fel faina de cocos. Este o salata foarte buna care se poate manca asa cum este,  sau se pot adauga banana, kiwi, catina, alte fructe.

CAM01443

Cina: salata din telina, sfecla rosie, morcov, varza rosie, boabe de porumb, acompaniata de salata din avocado.

CAM01450

Salata din avocado: 1 avocado mare, cativa catelusi de usturoi (prea mici ca sa latre 🙂 ), o ceapa mica, rosii rehidratate, masline, cimbru si patrunjel uscat, o lg. sos de soia, 2 lg. zeama de lamaie, putin piper.

CAM01449

Se baga toate ingredientele de mai sus in vasul cu lama S si se roboteste pana la consistenta de mai jos. Se mananca cele 2 salate simultan. Ceea ce este foarte bun 🙂 . Am zis.

CAM01451

Catre cei care cred ca fructele ingrasa: aveti dreptate , am pus cel putin cateva grame pe mine 🙂 . Astept  cu nerabdare sa devin obez avand in vedere cate fructe mananc zilnic din iunie 2013 incoace.

 Like & Share daca v-a placut!

3 thoughts on “Meniu de “revenire” dupa mesele bogate de sarbatori

Leave a Reply

