Ce am mancat in ultima zi a anului 2013

Meniul de “Revelion”

Cam tarziu cu masa de Revelion, dar ma simt dator fata de cititorii mei 😛 . Si oricum, nefiind ceva chiar special, poate fi un meniu pentru orice zi. Incepem asadar cu depozitul de fructe 🙂

CAM01446

Dimineata: shake din 2 portocale, un grapefruit, vreo 12 curmale hidratate, mure, un pahar mare de must si apa.

CAM01426

Super bun, reconfortant si energizant !

CAM01433

Pranz: 4 portocale, 4 mineole, 1 grapefruit. O bunatate  !

CAM01455

Daca-mi amintesc bine, parca am mai mancat si niste banane intre pranz si cina 🙂

Cina: salata “de Revelion” (ca nu pot sa-i spun salata de boeuf fara boeuf) cu maioneza din avocado. Ingrediente salata, in sensul acelor de ceas: morcov dat pe razatoare, boabe de porumb, cartofi fierti, castraveti la otet, ardei gras, din nou castraveti la otet si in mijloc, rosii rehidratate.

CAM01419

Maioneza: 2 bucati avocado, 3 catei usturoi, 3 lgt. mustar, 3 lg. zeama de lamaie, 1 lg. sos de soia. Nu stiu daca asa verde trebuia sa iasa, dar gustul depaseste aspectul!

CAM01420

Se amesteca totul, preferabil fiind ca maioneza sa fie proportionala cantitativ cu restul. Eu am facut prea putina de unde aspectul cam uscat al salatei finale.

CAM01421

Intrucat mananc bine (conform propriilor standarde) si restul anului, nu prea simt nevoia sa ma “rasfat” cu multe mancaruri sofisticate in ultima zi a anului. Prefer sa mananc asa cum imi place tot timpul nu doar intr-o anumita zi.

Like & Share daca v-a placut !

3 thoughts on “Ce am mancat in ultima zi a anului 2013

Leave a Reply

