Pate din migdale si nuci

15 sept 2013

Dupa ce am mancat acest minunat platou cu ce a mai ramas din pasta de tahini facuta zilele trecute (de fapt platoul a scapat “la mustata” doar pentru ca m-am saturat 🙂 ), am vrut sa dau o folosinta pulpei de migdale din care facusem cu o zi inainte lapte.

CAM00930Mi-am suflecat manecile (not really 🙂 ), mi-am adunat curajul (ce-mi ramasese de ieri impreuna cu cel de azi) si dupa ce am cerut permisiunea Universului, am adunat laolalta urmatoarele ingredinte: pulpa de migdale, miez de nuci recoltate acum 2 zile, atat nehidratat cat si hidratat (de unde deducem ca de fapt am premeditat acest pate 🙂 ), o ceapa rosie, patrunjel, busuioc, usturoi.

CAM00924Am aruncat toate acestea in vasul cu lama S al robotzelului, si dupa ce am condimentat amestecul cu 1,5 lg. sos de soia, o lg. ulei de masline (nu mai mult ca sa nu o iau pe “ulei” 😀 ), piper, boia si curry, am permis fluxului de electroni sa circule liber prin statorul electromotorului, creeand astfel un camp magnetic care a imprimat o miscare de rotatie… rotorului, evident 🙂 , acesta din urma invartind celebra lama S atat de utila veganilor din lumea larga.

CAM00926Dupa reducerea la nivel  atomic (not really 🙂 ) a componentelor sus mentionate, am executat o interventie divina asupra amestecului aflat intr-un haos organizat, organizandu-l si mai mult. Disclaimer: Orice asemanare cu muntele Venus este pur intamplatoare 🙂 .

CAM00928Am trimis la racoare proaspata creatie, si timp de o zi am hranit cele aproximativ 50 de trilioane de celule din corpul uman (give or take a few trillions 🙂  who’s counting anyway ?)  doar cu fructoza extrasa din fructe prin complexe procese bio-chimice si metabolice. Dupa 24 de ore (nici o secunda in + sau in -) in care aromele s-au armonizat, am scos minunatul pate de la frigider.

DSCF5949

Mi-am pus la treaba atestatul de expert in design interior  si am tapetat cu minunatul pate interiorul a 2 rosii, unui ardei gras (obez chiar) si al unui gogosar. Apoi a plouat cu masline naturale care s-au lipit de captuseala interioara a fructelor. Castravetele a fost pe post de paranteza 🙂 .

Am mancat cu extrem de mare pofta si placere continutul platoului, acesta scapand ca prin urechile acului 😀 .

Like & Share daca v-a placut !

3 thoughts on “Pate din migdale si nuci

Leave a Reply

