Ce am mancat astazi

11 septembrie 2013

Exact acum 12 ani, eu vindeam rosii, ardei si vinete in piata din Bacau. Se pare ca am fost predestinat sa fiu vegan 😛 . A venit tata sa mai aduca marfa proaspata si imi spune: -“Stii ca teroristii au intrat cu avioanele in WTC si le-au daramat?” – “Nu stiu tata, ca aici in piata la tarabe nu au Tv”. Atunci am urat teroristii, acum stiu ca nu exista terorism asa cum media incearca sa ne faca sa credem. Acum detest americanii (o anumita parte  a lor) si stiu ca terorismul modern este creatia lor pentru tinerea populatiei planetei intr-o continua stare de frica, ideala pentru planurile lor macabre.

Fara nici o legatura cu genocidul orchestrat acum 12 ani de americani impotriva propriilor cetateni (un veritabil numar de iluzionism de la care pana si David Copperfied ar fi avut de invatat), ca pretext pentru “democratizarea” fortata si violenta a unor tari foarte bogate (din intamplare evident) in rezerve de petrol, ca pretext pentru supravegherea si controlul legal al tuturor mijloacelor de comunicare (adica spionaj cu acte in regula), ca pretext pentru un nou regim de abuzuri impotriva oamenilor, eu  mai adaug astazi inca un meniu saptamanal de vegan crudivor 🙂 fara petrol si fara violenta 🙂

 Dupa 25 de minute de exercitii Yoga- Uddiyana Bandha, am baut cam 300 ml de limonada concentrata, apoi 100 de abdomene si 100 de genuflexiuni.

Dejunul

Intai am facut un lapte de  migdale, cam 300 ml pe care l-am turnat in blender.

lapte de migdale

Am adaugat  cam 12-14 curmale hidratate, o banana mare, 2 lgt. pudra proteica de canepa CANAH si o lg. karob, apoi am blenduit. Parfumatul amestec l-am acompaniat cu 2 biscuiti (reteta o gasiti dand search dupa “Batoane supernutritive si energizante” pe blogul meu).

smoothie cu biscuiti

Pranzul, undeva pe la 13.00

Cate 100 de abdomene si genuflexiuni, urmate de un castron serios cu pepene rosu, numai bun sa ma hidrateze cu apa lui organica, si sa-mi refaca rezervele de glicogen.

CAM00901 In timp ce focul interior mistuia pepenele, am pregatit bunatatea pe care o vedeti mai jos.  Adica tahini  amestecat cu rosii cherry, ceapa rosie, patrunjel, cimbru, toate tocate marunt.

CAM00903

Un amestec foooarte bun atat din punct de vedere al gustului cat si nutritiv. Ideea mi-a venit cand faceam guacamole  pentru meniul de saptamana trecuta. Doar am inlocuit pasta de avocado cu tahini, in rest toate sunt la fel.

CAM00905

Apoi am umplut o jumatate de kapia, de gogosar, 2 jumatati de rosie cu acest amestec si l-am aplicat si pe 2 felii mari de castravete. Combinatia este extraordinara, mai ales castravetele. CAM00907

Sa nu uit de o jumatate de gogosar in forma de inima pentru ca, nu-i asa? asta se intampla cand gatesti cu placere  si mai pui si un pic de pasiune 😉 Intre timp pepenele parasise ecosistemul intern, facand loc pentru felul 2, care, astfel incarcat cu energie pozitiva, mi-a mers nu numai in stomac ci si la inima 🙂 Asta pe la ora 14…

CAM00914Dupa amiaza tarziu

100 abdomene, 100 genuflexiuni, urmate de 5 pere dulci zemoase.

CAM00916Cina

Seara ma prinde cu inca 100 de abdomene si apoi un festin extrem de rar pentru mine: doi mango 🙂 Noroc ca i-am gasit la reducere altfel ii vedeam doar in clipurile lui Durianrider si Freelee 🙂

CAM00918– “M-am hotarat sa renunt la carne si lactate si oua”

– “Vaiiii, si ce o sa mai mananci?”

– “RESTUL !”

Like & Share daca v-a placut sau v-a fost de folos !

11 thoughts on “Ce am mancat astazi

  1. Eu sunt unul dintre cei care te indemnam sa postezi meniurile tale si te felicit ca o faci bine.
    Cred ca ai putea sa treci la nivelul urmator si sa faci si un bilant caloric aproximativ comparat cu castigul si sau pierderea in greutate sau alte masuratori relevante( imbunatatiri ale recordurilor personale: recomand testul Cooper (12 min.) la alergat,ciclism, abdomene, flotari, etc. Felicitări pentru alegerea ta!

  2. Bravo! Mor de placere cand citesc lucruri destepte! Oricum, vreau sa precizez ca a calcula continutul caloric al mancarii raw/ vegan este un pic gresit. 1 a se vedea Michel Montignac si frauda teoriei caloriilor. 2. Alimentele raw pot avea 1000 de calorii, dar pentru ca sunt hrana vie , nu pot fi comparate cu cele procesate/ gatite. 20 de curmale si o banana pot fi mai incarcate caloric decat un hamburger, dar ele actioneaza diferit asupra organizmului, benefic.

  3. multumesc Alina, asa este, poate din ce in ce mai multi oameni vor descoperi adevarul despre acel eveniment si implicatiile lui !
    de acord cu tine Diana, calculul caloriilor e ceva orientativ pentru mine. am zis ca poate il voi face deoarece sunt intrebat des despre asta, desi mi se pare pierdere de timp.eu oricum mananc pana ma satur.

  4. hmmm guacamole in ardei capia… o idee fantastica! dar eu aveam o intrebare mai mult despre mango. cum ii cunosti ca sunt buni de mancat? am cumparat o data si mi se pareau foarte tari… i-am lasat cateva zile si cand am dat sa-i mananc erau foarte moi si atosi inauntru cu un gust destul de aspru… alta data am mancat la o prietena si era destul de tare dar bun la gust, dar dupa altcineva ne-a zis ca nu e bun nici asta pentru ca nu era destul de matur 😀 pe cine sa cred? 🙂

    • da e buna ideea. trebuie s-o incerci 🙂 poti mai cauti pe net cum trebuie sa fie un mango copt, sunt multe clipuri. Pana atunci iti spun parerea mea. eu le iau deja coapte adica sa fie putin moi la apasare si sa aiba o aroma cand il mirosi. nu le iau crude si apoi sa astept sa se coaca. cat despre experienta ta cu acel mango, nu stiu ce sa spun, or fi si fructe “defecte” 🙂

Leave a Reply

