Limonada antioxidanta si mai mult decat tahini

Limonada antioxidanta

Ingrediente: ghimbir, lamaie, frunze de menta, scortisoara, cuisoare, in cantitati dupa preferintele fiecaruia.

CAM00892

Se curata ghimbirul si se taie cuburi, se blenduieste impreuna cu apa si frunzele de menta, apoi se strecoara sucul de pulpa. Eu am luat apoi pulpa si am mai blenduit-o inca o data cu apa ca sa scot tot din ea. Se pune sucul concentrat in blender, se adauga sucul de lamaie, scortisoara si cuisoarele apoi se amesteca bine. Concentratul astfel obtinut se pune la frigider. Eu pun cate jumatate de cana dimineata, completez cu apa si beau asa neindulcit, pe stomacul gol.

Mai mult decat Tahini

Ingrediente: seminte de susan hidratate, faina de susan, sucul de la o lamaie, patrunjel, 4 catei usturoi, ceva cimbru, 2 lg. ulei de masline, o lg. sos de soia, piper, un varf serios de cutit cu  turmeric.

CAM00879

Se pun toate cele de mai sus in blender impreuna cu putina apa si apasam pe buton. Jonglam ca un clovn la circ cu apa si faina de susan pana obtinem consistenta dorita. De ce e mai mult decat tahini? Pentru ca reteta clasica nu contine multe din ingredientele suplimentare puse de mine, dar mie imi place asa , si in plus creste si valoarea nutritiva.

CAM00886Maine e ziua “Ce am mancat astazi” , stay tunned ca sa vedeti la ce voi folosi acest tahini.

One thought on “Limonada antioxidanta si mai mult decat tahini

  1. Pingback: Ce am mancat astazi | raw4all

Leave a Reply

