Ce am mancat azi

5 septembrie 2013

Bine v-am regasit! Astazi un nou meniu din seria ce mananc uneori  🙂

Incep ziua cu o cana de apa dupa trezire, 25 de minute yoga, o mica pauza, apoi 200 de abdomene. De vreo saptamana am reintrodus frunzele verzi in shake-ul de dimineata, probabil simteam nevoia de clorofila.

Dimineata

 Urmeaza dejunul: un shake din 2 banane, vreo 12 curmale hidratate super bune si dulci din Arabia Saudita, 2 lgt. de faina de in si 2 de faina de susan, fruze de sfecla rosie, patrunjel, telina, leustean, menta si busuioc.

CAM00833Se blenduiesc intai frunzele si curmalele cu apa pentru o maruntire prealabila, apoi se adauga susanul, inul si bananele. Aromele date de frunze fac aceasta bautura foarte savuroasa. Aproape 1 l a iesit, deoarece am pus mai putina apa.CAM00834

Pranzul

100 de abdomene, urmate de un castron de pepene rosu. Asta ca antreu si hidratare dupa antrenament.

CAM00840

Dupa vreo ora, am facut un minunat guacamole astfel: un avocado, 4 catei usturoi, o mana buna de rosii cherry, patrunjel din abundenta, niste cimbru, ceapa rosie, o lgt. sos de soia, o lgt. drojdie inactiva. A scobit 2 rosii si am taiat un ardei kapia pe care le-am umplut cu pasta de avocado. Sa mai spun cat de buna e combinatia ?

CAM00845

Dupa amiaza

Vine cu 150 de abdomene urmate de o portie  sanatoasa de struguri.

CAM00847

Cina

100 de abdomene, si apoi perele din imagine

CAM00848

Simplitatea in alimentatie va duce la simplitate in viata si asta va contribui la gasirea unui echilibru, a armoniei si daca nu a fericirii, macar a bucuriei de a trai !

8 thoughts on “Ce am mancat azi

  1. Ft interesant blogul tau si tot ceea ce faci si mananci. Dar din cate un observ nu ai un job, nu?? Ca nu cred ca te intinzi pe jos la birou si faci abdomene😁

  2. Am inteles, oricum te admir ca esti o persoana foarte activa si in continua dezvoltare, vei gasi si un job. Mult succes in continuare!

  3. Pingback: Ce am mancat astazi | raw4all

  4. Pingback: Cele mai bune retete cu avocado de pe net (septembrie 2013) – Retete Vegetariene

Leave a Reply

