Ce am mancat azi

Vineri 23 august

Sunt la sfarsitul celei de-a doua saptamani in care am mancat doar fructe. Si in aceasta saptamana am continuat exercitiile fizice. Intrucat saptamana trecuta am prezentat detaliat ce am mancat, nu am mai facut o postare separata  legata de ceea ce am mancat intr-o anumita zi.  Deoarece am fost intrebat care sunt cantitatile de fructe consumate, am revenit astazi, sambata, cu meniul pe ziua de ieri, care contine acum si cantitati. Mentionez ca ceea ce reprezinta o cantitate suficienta pentru mine, poate sa nu fie la fel pentru alte persoane, acest lucru depinzand de greutate, activitatea fizica depusa, posibilitatea  de a manca sau nu la anumite ore fixe, etc.

Asadar, ziua incepe evident cu hidratarea obligatorie inainte de orice. O cana de limonada concentrata din ghimbir, lamaie si menta, neindulcita. Urmeaza un exercitiu de yoga timp de aprox. 25-30 min. Jumatate de ora minim fac pauza dupa yoga, si apoi iau masa de dimineata.

CAM00729 Astazi este shake din 256 gr. de mure, 2 banane, 200 ml. suc  din capsuni, 14 curmale hidratate si apa. Sucul de capsuni l-am facut cand era sezonul, la storcatorul  prin presare la rece si l-am congelat. Poti sa juri ca este proaspat dupa  dezghetare. CAM00744

A iesit cam 1,2 l de licoare foarte buna si sanatoasa. Cam 1l sau putin peste pot manca de obicei, nu mai mult.

CAM00730

La  pranz am mancat 1240 gr de pepene galben, dulce si aromat + 2 pere.

Dupa amiaza am facut 200 de abdomene, urmate de 2 mere, o pruna si 2 piersici mici 🙂

Spre seara am alergat 10 km in 56 min, timp in care am consumat 771 calorii, am ars 97 gr de grasime, cu un puls maxim de 189 bpm (valori date de ceasul de fitness cu monitor cardiac). Dupa alergare, am baut un shake dintr-o banana + spirulina. Iar  la masa de seara am avut 4 nectarine mari , suculente si dulci.

CAM00743Sunt zile in care mananc putin mai mult decat ceea ce vedeti aici dar nu cu mult. Portiile la o masa sunt mereu cam aceleasi, asta fiind o constanta a capacitatii stomacului meu. Ceea ce variaza este acea portie de fructe  dintre mesele principale, portie care poate fi mai mare, mai mica, sau absenta cu totul, functie de cat efort  fac in acea zi. Cred ca se poate vedea ca nu e costisitor sa mananci asa. Doar ganditi-va ca toti banii pe care i-as fi dat pe orice alte produse  din care mancam inainte, nu-i mai dau pe ele  ci pe fructe.

Si pentru ca am intarziat cu postarea, ofer un bonus cititorilor fideli 🙂 meniul pe ziua de joi si astazi pana in momentul de fata.

Joi : dimineata -acelasi shake  de mai sus,  la pranz- smochine si pere, dupa amiaza -pepene rosu, seara- pepene galben.

Sambata: dimineata- 300 abdomene, acelasi shake (da, profit de mure cat mai sunt 🙂 ), pranz- 100 abdomene, pepene rosu  si ziua continua in acelasi stil frugivor 🙂

Sper ca v-a placut si v-am fost de ajutor. Daca da, nu uitati de Like si Share sa facem cunoscute aceste lucruri.

9 thoughts on “Ce am mancat azi

  1. Esti familiarizata cu 80/10/10? Sau asta faci?
    Si eu mananc asemanator si mi-ar fi placut sa aflu mai multe. Contacteaza-ma la simpleshoes200@yahoo…. Daca vrei sa vorbim 🙂

  2. pot spune ca in ultimele 2 luni cam experimentat pe marginea stilului 80/10/10 si acum ca s-a cristalizat destul de bine un tipar, cam asa vreau sa continui, nu ca “dieta” ci ca mod de alimentatie.

  3. interesant! azi e prima mea zi de vegan 🙂 si chiar ma gandeam cat voi manca, ceea ce spui aici mi se pare mult, cand mananc un pepene galben intreg cam de 1-1,5 kg cum obisnuiam si inainte jumatate de zi nu prea mai pot manca nimic chiar si mai mult :). Pe langa asta fac si sport si yoga.

  4. nu e chiar asa de mult, daca mananci doar fructe, e o cantitate multumitoare avand in vedere si efectuarea unui efort fizic…. fara nici un fel de exercitii fizice sau efort mai serios, poate ca ceva mai putine fructe ar fi suficiente

Leave a Reply

