Ce am mancat azi

Voi incepe o serie de postari periodice in care voi prezenta ce mananc intr-o zi din saptamana. Nu va fi aceeasi zi in fiecare saptamana ci va fi aleatorie. In acest fel sper ca oricine isi va putea face o idee despre cum mananca un vegan frugivor  “de Romania” 🙂 ,  din vara pana in iarna.

Meniul vineri 9 aug

Am inceput ziua la 7.30 cu  o cana de apa urmata de o cana de ceai de plante. Apoi am facut 200 de abdomene in cateva serii, urmate de un exercitiu yoga pentru imbunatatirea digestiei. In acest timp mi-am preparat dejunul, o bautura la blender din: vreo 400 gr. pepene galben,  3 banane medii, vreo 12 curmale hidratate, 2 linguri  de seminte de pepene rosu macinate si apa.  Intre 9.30 si 10.00 am mancat/baut tot ce era in blender, cam 1250 ml.

CAM00651

Foarte bun  !!!CAM00653

Pe la ora 14.30, dupa vreo 25 de km cu bicicleta pe caldurile astea teribile care s-au abatut asupra noastra, am mancat pranzul  sa-i zicem. Aprox. 800  gr.  (fara samburi) de piersici din gradina. De altfel singurele piersici produse de un pom amarat.  Dar foarte  gustoase.CAM00654

Pe la ora 18.00 am dat gata cam 1.2 kg de pepene, ca un antreu inainte de cina 🙂CAM00655

Masa de seara  e  de obicei intre ora 20 si 21.00. Astazi avem salata care cuprinde urmatoarele: rosii cherry dulci si bune, ardei gras, dar fara colesterol 🙂 , ceapa rosie, patrunjel mult ca sa fiu “patrunjibil” cum spune o prietena draga, cimbru, 2 cartofi fierti, sos de soia, piper, otet din orez. Toate astea imbracate intr-un dressing foarte bun.CAM00658

Dressing: 200 gr. seminte de floarea soarelui hidratate, 3 lg. seminte de susan macinate, 1 lg. seminte de dovleac macinate, 5 catzei usturoi, cimbru, patrunjel, piper, boia, zeama de la o lamaie, 2 lgt. drojdie inactiva, 1 lg sos de soia, turmeric  si apa. Toate blenduite impreuna.  O bunatate pe care o mananc in timp ce postez meniul 🙂 CAM00659Pe saptamana viitoare 🙂

Leave a Reply

