Relaxare intre dealurile Nicorestilor

Cu vreo 10 zile inainte de cursa spre Cluj….

Dupa un dejun copios compus din 2 soiuri de cirese, negre si rosii, am incalecat pe vechea bicicleta si am tras o fuga pana la casa de “vacanta” a unui prieten ascunsa convenabil nu dupa blocurile gri ci intre dealurile verzi

CAM00333Mai schimbam 2 vorbe, mai inghitim niste praf, ne mai tragem si-n poze … si trece timpul

10062013350Si cat ai zice “greu la deal cand is boii obositi”, aproape am ajuns…

10062013348Dupa efortul considerabil depus ca sa tin in miscare “tancul galben” pe asfalt tipic romanesc si drumuri de tara pietruite, ajungem in final.

10062013349Si iata ce surpriza frumoasa ma astepta acolo: fragi si capsuni atat de aromate incat mi s-au resetat simturile . M-am aruncat in tufele de fragi si am facut ravagii 🙂

CAM00325In asteptarea dezmatului …..

CAM00327Hmm… nu ma pot decide cu ce sa incep….. Dupa lungi si grele lupte interioare (care au durat cateva secunde ), fragii au casticat .
Drumul inapoi spre casa a fost greu, pe sistemul: “sacul gol nu sta-n picioare, sacul plin nu se-ndoaie”

CAM00328

Leave a Reply

