Dupa cursa/After the race

Dupa 2 zile de recuperare, in care am mancat si dormit, plus o sedinta de terapie Bowen administrata de Marcela Campian, careia ii si multumesc, ma simt in stare sa-mi ” scot fata” in public 🙂

Ziua cursei in cifre: dupa 31.5 ore de nesomn, la 28.5 ore de cand am urcat in sa, cu 23.3 ore de pedalat efectiv si 532 km distanta parcursa, in care am acoperit 3440 m diferenta de nivel, am ajuns in centrul destinatiei alese , Clujul. Din punct de vedere nutritional, am consumat cam jumatate din ceea ce imi propusesem (1 litru de sirop de curmale, 15 batoane, aproximativ 10 banane si cam 0.6 kg dintr-un amestec de fructe), pe ultimii 100 de km  corpul meu refuzand pur si simplu orice altceva in afara de banane . Dar si pentru a manca o banana imi trebuia un mare efort de vointa.

Au fost pe parcursul acestei curse momente grele, de cumpana, dar prietenii din masina care m-a insotit m-au ajutat sa le depasesc. Echipajul de asistenta rutiera valoreaza greutatea lui in aur in acest tip de eveniment. S-au comportat exemplar, desi erau la prima experienta de acest fel, ca si mine de altfel, fiecare a stiut ce are de facut si din acest punct de vedere asistenta lor a decurs ireprosabil. Poate pentru ca imi sunt toti 3 prieteni, sau poate pentru ca sedinta facuta cu o seara inainte a fost eficienta 🙂 sau poate pentru ambele motive.

Bogdan Toma– fotograf, maseur, omul care v-a tinut la curent in timp real pe blog/ FB si v-a facut poate sa traiti alaturi de noi, macar putin, aceasta aventura ;

Florin Sarghe – fotograf, cameraman, responsabil cu aprovizionarea mea si orarul cursei;

Relu Berengea– soferul de anduranta, suficient de amabil incat sa-si puna masina la dispozitie, omul pentru care nu exista probleme, doar solutii, deviza lui fiind “Relax, don’t panic” .

Toti 3 oameni extraordinari, care m-au incurajat verbal, psihic si, in momente grele,  pe alte cai mai putin ortodoxe 🙂 . Lor li s-a alaturat la Tg. Mures Adrian Simion, un om de nota 10, ( http://runsilvania.ro/ ), venit pe motocicleta. Pana la Cluj, Adrian a facut ture in fata si spatele nostru filmandu-ma in toate ipostazele ultimei sute de km a acestei curse.

Si in final, in Turda ni s-a alaturat o masina plina cu prieteni din Cluj, a caror prezenta mi-a facut o mare bucurie si mi-au dat un suflu de energie. Insotit astfel de 2 masini si o motocicleta, am ajuns la Cluj, unde ne astepta echipajul de la Transilvania Live si alti cativa sustinatori entuziasti.

Va multumesc la toti, prieteni din tara si din afara tarii, amici, mai mult sau mai putin cunoscuti din comunitatea virtuala, sunteti minunati! Acum am citit si eu comentariile si mesajele de la voi si m-am bucurat de ele ca si cum le-as fi citit atunci. Au fost mesaje care chiar m-au emotionat !
Bogdan, ale carui cuvinte le-ati citit pe blog si FB in ziua cursei, imi transmitea din cand in cand cate un mesaj de incurajare de la voi si sincer va spun ca imi dadea aripi! si nu era de la Redbull :) .  Ma bucura foarte mult faptul ca sunt oameni care au fost interesati de proiectul si aventura mea, si faptul ca va inspir prin ceea ce fac ma determina sa ma gandesc serios la alte proiecte indraznete!

Multumesc inca o data oamenilor care au avut incredere in mine si in ideea mea, familiei care m-a “suportat” in tot acest timp si prietenilor care m-au ajutat mult in demersul meu ! Sper ca prin intermediul postarilor periodice din ziua cursei ati reusit sa traiti macar putin din emotiile acestui eveniment. Si daca nu, voi mai face unul 🙂

De asemenea sponsorilor CANAH INTERNATIONAL din Salonta, si Obio.ro din Arad, tin sa le aduc multumiri si aprecierea mea pentru sprijinul acordat. Am fost foarte incantat cand am fost contactat de reprezentantii acestora, Oana Suciu (Canah) si Adrian Cadar (Obio), mi-au spus ca au gasit proiectul meu pe internet, le-a placut si mi-au propus sa ma sustina financiar si material. E un sentiment incredibil, cand realizezi ca ceea ce faci atinge si alti oameni si nu esti singur.

Nu in ultimul rand, Cabinetului de nutritie Crud si Sanatos din Cluj, reprezentat prin Dr. Olivia Diana Langa, doresc sa ii multumesc pentru implicarea sa inca de la demararea aventurii mele si consilierea nutritionala pe care mi-a oferit-o.

A fost o cursa-aventura in care un ciclist amator cu mai putin de 1 an experienta  in acest sport, care de 1 an si 9 luni are o alimentatie vegana preponderent crudivora, a reusit dupa doar 3 luni de antrenament sa realizeze o performanta, care  ar face mandri multi ciclisti profesionisti.  O cursa in care mi-am impins limitele fizice si mentale suficient de departe incat sa am puterea de a continua, un efort care m-a facut sa caut si sa gasesc noi rezerve de energie izvorate din motivatia puternica si crezul care  a stat la baza acestui proiect. O aventura care a pus la incercare rabdarea, rezistenta si devotamentul prietenilor din echipa de asistenta. Un proiect prin care am reusit sa demonstrez ca o idee care  se bazeaza pe concepte impartasite  si de altii,  poate deveni realitate cu ajutorul unor oameni care nu au nimic de castigat decat poate satisfactia de a ajuta la implinirea unui vis prin intermendiul altui om.

Voi pregati in curand un fotojurnal al cursei, de data aceasta din perspectiva mea, si ceva mai incolo un material video cu acest proiect care va cuprinde momente din seara dinaintea plecarii si pana la final. Mai jos puteti urmari reportajul de la sosire si aparitia televizata de a doua zi la Transilvania Live.

One thought on “Dupa cursa/After the race

Leave a Reply

