Bungee jump la Barajul Vidraru- 166 metri

Anul de gratie 2009, luna august. De mult voiam sa fac un bungee jump, si tura in Fagaras cu 2 prieteni s-a dovedit cea mai buna ocazie.

Dupa echiparea corespunzatoare si ultimele verificari de rigoare, am privit cerul si m-am aruncat in gol. Au urmat cateva secunde in care realitatea a disparut, nu am mai auzit nimic si am trait momentul. Timpul parea  ca se deruleaza cu incetinitorul. Cateva secunde pretioase de imponderabilitate, adrenalina si poate fericire, in care nu simti nimic, dar simti totul.

Dupa care a urmat o smucitura brusca care mi-a dat de inteles ca am ajuns la capatul scurtei calatorii in neant. Coarda s-a alungit sub greutatea mea, si abia dupa cateva alungiri, mi-am revenit si am strigat de bucurie. Atarnat cu capul in jos, priveam brazii de sub mine care se avantau catre cer, ca niste ace, in incercarea poate, de a ajunge si ei acolo unde am fost eu.

Nu m-am simtit nici o clipa in pericol. Si daca s-ar fi rupt coarda, ceea ce pentru ceilalti ar fi fost o moarte tragica, un accident, eu consider un privilegiu sa mori facand ceea ce iti place. Poate ca nu e pentru toti, dar cine decide sa o faca, va pastra amintiri memorabile peste ani.

Leave a Reply

