Tecuci-Lepsa-Retur

27 aprilie 2013

Pana acum am mers doar solitar cu rare exceptii, dar astazi am facut prima mea tura in grup. Alaturi de niste baieti faini din Focsani am reeditat tura spre Lepsa. Am facut mai multe pauze decat as fi vrut , dar asa e in grup. Avantajul e ca are cine sa-ti faca poze 🙂

Inca 155.7 km si circa 1400 m diferenta de nivel adaugati la antrenament. Invidios pe buna noastra dispozitie, vantul s-a intetit de ciuda si ne-a torturat la intoarcere pe toate partile. Astept o zi calma pentru 250-ul care era programat azi.

CAM00106-1 CAM00094 CAM00096 CAM00097 CAM00100-1

CAM00101-1

Leave a Reply

