Tecuci-Lepsa-Brasov-Valea Prahovei-Bucuresti-Tecuci

Septembrie 2012

14tura Tecuci- Brasov planificata in timp ce pedalam  spre Iasi, incepe pe frig si ceata, care se condensa pe hainele si casca mea. deci poti pedala ud chiar daca nu ploua 🙂 15pauza pentru realimentare cu o priveliste ce anticipeaza ceea ce imi rezerva drumul…. 16mai e mult pana in Lepsa…dar asfaltul bun tanjeste dupa cauciucurile mele subtiri si aderente 🙂 17pe serpentinele dinainte de Lepsa… din cauza celor aprox. 60 km parcursi pana acolo si a unei dureri crancene aparuta subit in genunchi, am urcat la picior pe cele mai inclinate dintre ele….dar am avut timp si de-o poza 🙂 18sunt angajat de-a binelea in traversarea muntilor Vrancei, care ma  trateaza cu peisaje salbatice in izolarea lor si cu asfalt relativ bun …. 19ce alterneaza cu portiuni de macadam, cand te astepti mai putin…. pe care evident le-am abordat  la picior…oferindu-le  ca ofranda din cand in cand, cateva injuraturi mestesugite 🙂 20ajung tarziu in Tg. Secuiesc iar ultimii 40 km pana la Brasov ii fac pe intuneric bezna la lumina frontalei, ajutat si de masinile care-mi veneau din spate…la Brasov imi schimb planul si ma indrept spre Bucuresti pe Valea Prahovei 21asfalt bun, serpentine, peisaje superbe…aici, in drum spre Busteni… 22un crampei din masivul Bucegi…. 23ajung la ses, vantul nu bate  deloc, merg constant cu 26-30 km/h ora dupa ora….spre seara ajung la destinatie 24in fata blocului la unul din prietenii la care am stat…cat am stat in Bucuresti am facut vreo 70 km prin oras… 25in drum spre Buzau…drumul e prietenul meu si orizontul e destinatia…nici nu mai are importanta cat timp am facut  de la o destinatie la alta…si da, tot acest efort a fost sustinut de combustibil de origine vegetala 100%, in mare parte crud 26un circuit de 623 km…un circuit de anduranta care mi-a testat resursele psihice si fizice…un circuit in care am aflat ca limitele exista nu pentru a fi atinse, nici depasite, ci impinse mai departe… 27

Leave a Reply

