Retete Vegane fara foc

Acum aproximativ 1 an si jumatate am renuntat la produsele de origine animala, si am adoptat o alimentatie bazata pe produse vegetale preponderent crude, adica nepreparate termic. La inceput am facut-o din considerente de sanatate, dar in timp, dupa multe ore dedicate studiului, am inceput sa inteleg si sa apreciez si componenta morala, ecologica si etica a acestui mod de alimentatie. Pe masura ce a trecut timpul si am progresat in  “tainele” acestei noi filosofii de alimentatie,  am observat ca devine din ce in ce mai mult si un stil de viata, un mod de a vedea si interactiona cu lumea din jur si cu Natura.

Aici voi prezenta retete adunate de pe net, unele modificate si adaptate de mine, pe care le-am facut in primul an de la schimbarea alimentatiei, cand simteam mult mai acut nevoia de a gasi corespondenti gustativi si vizuali la alimentatia traditionala. Acum mananc mult mai simplu, de fapt atat de simplu incat, nu numai ca nu am mai facut si postat vreo reteta de ceva vreme,  dar poate unii mai pretentiosi ar fi descumpaniti de alimentatia vegana fara foc daca ar manca precum o fac eu. In perioada urmatoare voi posta cate 2-3 retete odata pana ajung la zi, deoarece s-au adunat  cateva.

 

Leave a Reply

