Tecuci- Soveja pe 2 roti

Tecuci- Soveja on two wheels

septembrie 2012

1

ciclismul e o chestie noua pt mine…
am inceput sa dau la pedale ca antrenament pt varful Elbrus acum vreo 3 luni si  a inceput sa-mi placa 🙂
2
asa ca dupa curse din ce in ce mai lungi, de la 10 km la 54 km, ca parte  a antrenamentului, mi-am spus ca a venit ziua sa fac ceva maret:)
si anume, o calatorie de la Tecuci la Soveja, adica 80  de km, cu popas peste noapte acolo si intoarcere a doua zi, impreuna  cu bunul si entuziastul prieten Traian Hustiu
3

o calatorie frumoasa dar si un efort monumental pe o bicicleta “de Metro” cum imi place sa-i spun:)
multe pante si dealuri ucigase urcate pe tancul meu de peste 23 de kg, si multe vai coborate fara frana pe spate 🙂
4

dupa ce bicicleta de amatori a scos tot ce era mai bun din mine, am ajuns la destinatia noastra, casa de vacanta  a unei prietene (multumim Eliza Chirita) care este si muzeu de arta si traditii populare.
5

un loc superb unde ne-am odihnit si relaxat dupa efortul depus pana acolo dar si pentru cel pe care aveam sa-l facem a doua zi.
6

un mic colt de paradis unde sper sa mai ajung…poate tot pe doua roti…de preferinta ceva mai performante 🙂
cred ca asta e inceputul unor aventuri  pe 2 roti (nemotorizate de data asta :)) catre destinatii din ce in ce  mai indepartate !

Leave a Reply

